استاندار فارس ۱۹ آبان به قیروکارزین سفر می‌کند

استاندار فارس ۱۹ آبان به قیروکارزین سفر می‌کند
   
استاندار فارس ۱۹ آبان به قیروکارزین سفر می‌کند |||| ||||

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: دکتر ایمانیه، استاندار فارس، قرار است چهارشنبه ۱۹ آبان به این شهرستان سفر می کند.

به گزارش راستین آنلاین علی محمد کریمی عصر سه‌شنبه ۱۸ آبان به خبرنگاران گفت: استاندار فارس در این سفر ضمن انجام بازدید از امکانات و طرح‌ها و فعالیت‌های اجرا شده و در دست اجرای این شهرستان، از نزدیک به امکانات، مشکلات و کاستی‌ها و نیازها بیشتر آشنا خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه، سفر دکتر ایمانیه می تواند دورنمای برنامه های دولت در این شهرستان را ترسیم و تثبیت کند، گفت: بازدید از توانمندی ها و برخی از طرح های عمرانی- بهداشتی در ست اجرا، نظیر؛ توسعه بیمارستان امام محمد باقر (ع) و مرکز جامع سلامت افزر از برنامه های این سفر است. 

کریمی با بیان اینکه شهرستان قیروکارزین از قطب های کشاورزی و باغداری استان فارس و کشور محسوب می‌شود، گفت: بازدید از باغ ها و اراضی آسیب دیده از خشکسالی در غرب و جنوب قیر و دشت کارزین از دیگر برنامه های مد نظر استاندار فارس در این سفر است.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه در سال های اخیر قسمتی از پروژه جاده مواصلاتی قیر به عسلویه به عنوان بخشی از یک طرح ملی اجرا و قسمت اعظمی از آن تا کنون اجرایی نشده است، افزود: استاندار فارس از طرح جاده احمد آباد بازدید و پیشرفت فیزیکی آن را بررسی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این سفر و نگاه ویژه دولت قوی مردمی در حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار می تواند بستر رشد و توسعه شهرستان قیروکارزین را فراهم کند، اضافه کرد: مردم ولایت مدار این شهرستان همواره پشتیبان نظام اسلامی و حامی دولت در حل و رفع مشکلات هستند.

به گفته کریمی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، مدیرعامل آبفای استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و کشور، اعضای هیئتی هستند که در این سفر استاندار فارس را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
211 کلیک ها  سه شنبه, 18 آبان 1400 22:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا