به زودی بسیاری از احزاب اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات می‌شوند/مشارکت مردم برای آینده ای روشن

به زودی بسیاری از احزاب اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات می‌شوند/مشارکت مردم برای آینده ای روشن
   
به زودی بسیاری از احزاب اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات می‌شوند/مشارکت مردم برای آینده ای روشن |||| ||||

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات عبدالناصر همتی در استان فارس گفت:صندوق های رای تعیین کننده آینده کشور است و به زودی اصلاح طلبان به عرصه انتخابات وارد می شوند. 

 

به گزارش راستین آنلاین سید احمد موسوی که امروزیکشنبه 23 خرداد در یک نشست خبری سخن می گفت، با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رأی و مشارکتشان در تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است افزود :بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات در هیچ یک از جوامع عملی پسندیده و یک مزیت، محسوب نمی‌شود.

 

اومردم را  بنا و ساختار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:همه باید در تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعالانه و آگاهانه داشته باشیم.

 

موسوی با تاکید براین اینکه نباید به انتخابات بی تفاوت باشیم گفت : برای آینده بهتر با حضوری پرنشاط در انتخابات شرکت کنیم. 

 

این فعال سیاسی، تاریخ ایران را دوران پر فراز و نشیبی دانست که هر جا حضور مردم پر شور بوده، تغییرات موثری حادث شده است، وافزود: انقلاب مشروطه ناشی از حضور و تلاش و 28 مرداد، ثمره بی تفاوتی و دوری از صحنه بود؛ به نظر می‌رسد که نباید اجازه دهیم که 28 خرداد امسال به 28 مرداد دیگری در تاریخ ایران بدل شود؛ دوری از صندوق‌های رای، خلاف مسیر توسعه سیاسی است.

 

با ایستادگی به مقصد خواهیم رسید

 

او با بیان اینکه پیام دوم خرداد٧٦، حرکت و ایستادگی و مقاومت بود، عنوان کرد :همچون سوم خرداد که با ایستادگی شکل گرفت؛ امروز هم نباید انتظار داشت که بدون داشتن مشارکت و بی آنکه در صحنه حضور داشته باشیم، به منزل مقصود خود دست یابیم.

 

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی همتی در فارس همچنین تصریح کرد : ما خواهان ایران آباد هستیم اما عده‌ای به دنبال ایجاد فضای سرد انتخاباتی و به دنبال این هستند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند. 

 

او با بیان اینکه امروز هنوز ٧٠ تا ٨٠ درصد بدنه اصلاح طلبان وارد عرصه نشده‌اند، تاکید کرد که مردم ایران اگر خطر را به درستی درک و احساس کنند، به خوبی تصمیم گرفته و در میدان حضور پیدا خواهد کرد.

 

موسوی با بیان اینکه امروز شرایط بسیار نگران کننده است، تاکید کرد: به زودی بسیاری از احزاب اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات می‌شوند؛ ما مجبور هستیم که اهم و مهم کنیم تا ایران به قهقهرا نرود.

 

رئیس ستاد مرکزی انتخابات همتی در فارس اضافه کرد: معتقدم که کاندیدای مورد حمایت ما یکی از افرادیست که در ١٦ سال گذشته از روش اصلاح طلبی و حاکمیت مردم محور دفاع کرده است.

 

موسوی همچنین گفت :ستاد تبلیغاتی همتی در استان فارس از 5 روز قبل شکل گرفته است. 

 

او در ادامه افزود :احکام مسولان 35 ستاد شهرستان ابلاغ شده است. 

 

گفتنی است دکتر همتی فردا شب، ساعت 22 از طریق فضای مجازی، با مردم سخن خواهد گفت.

 

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در شهرستان شیراز نیز گفت: صندوق رای را آخرین روزنه برای رسیدن به دموکراسی نیم بند می‌دانیم و معتقدیم در حال حاضر با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی برای کشور، بهتر است سکان کشور را به دست یک متخصص و اقتصاددان بسپاریم.

 

جمهوریت نظام با تهدید مواجه است 

 لیلا دودمان نیز در این نشست  با بیان اینکه عوامل خارجی و بخشی از مسائل داخلی موجب شده تا مردم نسبت به انتخابات سرد شوند، گفت: هر ایرانی موظف است برای خروج یا تغییر شرایط در انتخابات شرکت کند زیرا امروز جمهوریت نظام با تهدید مواجه است.

 

او با اشاره به به رویکرد شخصیتی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد : همه رفتارها را دیده‌اند.

 

وی گفت :همچنین ما باید به یک متخصص و کسی که شعار رعایت حقوق اقشار مختلف جامعه را هوشمندانه با شعار از خانه تا جهان آمده است، اعتماد کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
891 کلیک ها  یکشنبه, 23 خرداد 1400 15:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا