دعوت معتمدان و جوانان 31 ایل و طایفه عشایر فارس از رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت معتمدان و جوانان 31 ایل و طایفه عشایر فارس از رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری
   
دعوت معتمدان و جوانان 31 ایل و طایفه عشایر فارس از رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری |||| ||||

  تعدای از ایل ها و طوایف عشایر با ارسال درخواستی از آیت الله رئیس جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی دعوت به عمل آوردند، در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر پایگاه خ ی سلام تحصیلی راستین آنلاین ارسال شده آمده است. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام و تحیات
احتراما ضمن سپاس و قدردانی از خدمات ارزشمند جناب عالی در منصب حساس قضایی کشور، که با تلاش های شبانه روزی و خدمات جهادی، انقلابی و بی نظیر، در زمینه های مختلف قضایی، اقتصادی و اجتماعی و دفاع از حقوق آحاد مردم و به ویژه مبارزه با فساد و رانت خواری، منشاء تحولات ارزشمندی بوده و بارقه ی امید را در دل دوستداران و مشتاقان انقلاب اسلامی دمیده است، به استحضار می رساند، سفر شما به استان فارس، که در خرداد ماه سال 1399 صورت پذیرفت، سفری پربار و به یادماندنی برای مردم ولایتمدارفارس بود.
در این میان، دیدار شما با اقشار مختلف جامعه ی عشایری استان، و دستور ویژه مبنی بر رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات این جامعه، بسیار ثمربخش بود و پیرو تأکید حضرت عالی جهت تشکیل شورای حل اختلاف عشایری، خوشبختانه این مهم تحقق یافت و در زمینه ی حل مشکلات آموزش و پرورش عشایر هم کارگروه خاصی تحت نظر رئیس کل محترم دادگستری استان فارس و سازمان بازرسی تشکیل و با پیگیری مجدانه ی این عزیزان، خدمات زیادی در حوزه ی عشایر تحقق یافت که از آن جمله، می توان به اختصاص مبلغ 35 میلیارد تومان برای رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان عشایر اشاره نمود.
قطعاً این بخش از فعالیت های جناب عالی، در شرایطی صورت گرفته که سمت اجرایی نداشته و به رغم حجم کاری بالا در حوزه ی قضا، پیگیر رسیدگی به امور استان ها و محرومین بوده اید. بر این اساس و به مصداق حدیث ارزشمند حضرت امام رضا (ع) که فرموده : » مَنْ لَمْ یَ شْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ الل َهَ عَز َ وَ جَل َ. « لازم می دانیم از توجه، پیگیری و حمایت ارزنده ی جناب عالی از عشایر استان فارس، و زحمات و پیگیری های مجدانه ی رئیس کل محترم دادگستری و سازمان بازرسی استان، تقدیر و تشکر نماییم.
لذا با توجه به تلاش های نوع دوستانه ی جناب عالی در اقصی نقاط کشور و سفرهای استانی و رسیدگی به تظلم خواهی مردم در گوشه به گوشه ی ایران اسلامی و دمیدن روح تحرک و حیات دوباره در چرخه ی اقتصادی کشور، رجاء واثق داریم که حضور جناب عالی در عرصه ی اجرایی، می تواند به پیشرفت و شکوفایی در زمینه های مختلف منجر شود و ورودتان به این حوزه، عملی شدن منویات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف، به ویژه تحقق شعار سال 1400« تولید؛ پشتیبانیها، مانعزداییها« را به دنبال خواهد داشت.
بر این اساس، ما جامعه ی عشایری استان فارس، متشکل از همه ی اقشار و گروه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، خواهان حضور مقتدرانه ی شما در انتخابات سال 1400 می باشیم تا با این حضور شایسته، شاهد ایجاد تحولی گسترده و انقلابی در سطوح مختلف اجرایی و مدیریتی کشور و روابط قدرتمند و عزت آفرین درعرصه ی بین المللی باشیم.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1930 کلیک ها  شنبه, 14 فروردين 1400 15:38
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

2 نظرها

  • زهرا غلامپور شنبه, 14 فروردين 1400 21:06 ارسال شده توسط زهرا غلامپور

    سلام. خداقوت. موافق این طرح هستم…

    گزارش
  • مهدی شنبه, 14 فروردين 1400 19:56 ارسال شده توسط مهدی

    درود بر رئیسی

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا