بایدن: رهبری خواهم بود که به فداکاری‌های نظامیان آمریکا احترام می‌گذارد

بایدن اشاره کرد: خدمت نظامی کسانی که لباس رسمی نیروهای مسلح آمریکا را به تن کردند، ارج می‌نهیم. کلینتون نیز در روز کهنه‌سربازان آمریکایی گفت: آمریکا تا ابد کشور آنهاست.

به گزارش راستین آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در شبکه‌های اجتماعی خطاب به کهنه سربازان گفت: هرگز به اصولی که با شجاعت به خاطر آنها جنگدید، خیانت نخواهم کرد. من رهبری خواهم بود که به فداکاری‌های نظامیان احترام می‌گذارد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا نیز در مراسمی در حضور نظامیان آمریکایی در روز کهنه سربازان گفت: نیروهای ارتش بیشترین حفاظت را از ما می‌کنند و دارای توانایی‌های بسیاری هستند که خداوند به آنها ارزانی داشته‌ است. به رغم همه چیز آمریکا تا ابد کشور آنها خواهد بود.

این در حالی است که مجله آتلانتیک در گزارشی نوشته بود، ترامپ در سال ۲۰۱۸ بازدید از یک قبرستان سربازان آمریکایی در خارج از پاریس را لغو کرد و گفت که "این قبرستان پر از بازندگان است." این ادعاها از آن زمان توسط دو مقام ارشد نظامی در گزارشی در خبرگزاری آسوشیتدپرس تأیید شده است.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
419 کلیک ها  چهارشنبه, 21 آبان 1399 21:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا