قیمت خودرو ثابت ماند [+ جدول]

قیمت خودرو ثابت ماند [+ جدول]
   
قیمت خودرو ثابت ماند [+ جدول] |||| ||||

 قیمت خودرو در روزهای گذشته تغییر نکرده و قمیت ها در بازار تقریبا ثابت است، قیمت انواع خودرو را می توانید در مطلب زیر ببینید.

به گزارش راستین آنلاین، بازار خودرو در رکود است. قیمت‌ها نیز در چند روز گذشته تغییری نکرده و با یک ثبات نسبی همراه شده است. به نظر می‌رسد این روند بازار در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز در قیمت ۵۹۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو در روزهای آینده چه تغییری می کند؟

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار در رکود است. قیمت‌ها نیز در چند روز گذشته تغییری نکرده و با یک ثبات نسبی همراه شده است. به نظر می‌رسد این روند بازار در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

اسد کرمی، کارشناس صنعت خودرو نیز افزود: قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته، روندی کاهشی را در بازار خودروی کشور طی می‌کند. اما بازار همچنان در رکود است. این رکود در سال‌های گذشته سابقه نداشته و بسیار سنگین است. البته رکود در بازار خودروهای داخلی سنگین‌تر است و هیچ معامله‌ای انجام نمی شود. به نظر نمی‌رسد در روزهای آینده نیز تغییری در روند بازار دیده شود.

چندی پیش نیز، بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو اظهار کرد: در حال حاضر هیچ عاملی برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد. در نتیجه به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز نباید انتظار کاهش قیمت را داشته باشیم.

 

انتهای پیام /  علیرضا لرک
285 کلیک ها  سه شنبه, 18 مرداد 1401 11:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا