خرید "هایما" بدون قرعه‌کشی

عرضه "هایما" در بورس
عرضه "هایما" در بورس  
خرید "هایما" بدون قرعه‌کشی عرضه "هایما" در بورس|||| ||||

 در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، فردا یکشنبه ۶ شهریور ماه، ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه می‌شود.

به گزارش راستین آنلاین، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به وجود تعامل مثبت سازمان بورس با وزارت صمت برای ورود خودروهای بیشتر به بورس اشاره کرد و گفت: اکنون به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو کشور هستیم.

مجید عشقی به ورود خودرو در بورس کالا و نیز برنامه‌های سازمان بورس در این حوزه اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که با تداوم تعامل مثبت و همکاری موثر به وجود آمده با وزارت صمت در خصوص موضوع خودرو، مطابق یک برنامه منظم خودروهای بیشتری را وارد بورس کالا کنیم.

وی اظهار کرد: هدف ما تنها بحث فروش خودرو در بورس کالا نیست، بلکه به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودروی کشور هستیم که اوراق سلف و گواهی سپرده ابزارهای آماده در بازار سرمایه در این خصوص است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: با تکمیل اقدامات اخیر و نیز فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری‌های جدید، امیدوار به رونق صنعت خودرو هستیم. در این مورد، در چند وقت گذشته مذاکراتی را با خودروسازها انجام دادیم تا منابع مذکور را به سمت توسعه پلتفرم‌های جدید و ارتقا کیفی محصولات فعلی اختصاص دهند.

عشقی اظهار کرد: تحقق برنامه‌های بازار سرمایه در گرو همکاری وزارت صمت و حمایت کافی دولت خواهد بود که با جدیت پیگیر آن هستیم.

به گزارش پس از مصوبه شورای عالی بورس در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، ۲۶ مرداد (چهارشنبه)، ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی شد.

براساس مشخصات کالای قابل عرضه اعلام شده بود که هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

در ادامه عرضه خودروهای بهمن موتور به بورس کالا، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه هفته گذشته اتاق بازرگانی از ورود خودروهای ایران خودرو به بورس کالا خبر داد و گفت: در حوزه عرضه خودرو در بورس با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودروها در این بازار شدیم و دو محصول ایران خودرو هم بزودی وارد تابلوی بورس کالا می شود.

به دنبال مطرح شدن چنین صحبتی از رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس کالا در اطلاعیه ای به شفاف سازی از جزییات ورود خودروهای ایران خودرو به این بازار پرداخت و اعلام کرد: یکشنبه (۶ شهریور ماه) در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده بود: قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
294 کلیک ها  شنبه, 05 شهریور 1401 13:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا