بلوک بندی و مقاوم‌سازی تاسیسات گازی فارس

بلوک بندی و مقاوم‌سازی تاسیسات گازی  فارس
   
بلوک بندی و مقاوم‌سازی تاسیسات گازی  فارس |||| ||||

مدیرعامل شرکت گاز فارس از بلوک بندی و مقاوم‌سازی تاسیسات گازی استان با هدف ایمن‌سازی شبکه توزیع گاز، مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی و ایستگاه‌های تقلیل فشار خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین غلامعباس حسینی دوشنبه دوم اسفند در جمع خبرنگاران با بیان این‌که فارس یکی از استان‌های پیشگام در زمینه ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی است، گفت: به منظور تامین رفاه، افزایش کیفیت ارائه خدمات بهینه به مشترکان و افزایش تاب‌آوری تاسیسات گازرسانی، این شرکت، ایمن‌سازی شبکه توزیع گاز و ایستگاه‌های تقلیل فشار، مقاوم‌سازی و نوسازی تاسیسات در مقابل زلزله، مقاوم‌سازی علمک‌ها و اجرای سیستم تخلیه اضطراری گاز و نیز بهبود و کاهش هدررفت گاز طبیعی را در دستور کار خود قرار داد.
 
او افزود: شرکت گاز فارس با ایجاد کمیته مقاوم سازی و تخصیص اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی، اقدام به اجرای طرح بلوک بندی TIS شبکه‌های شهری در شیراز، مرودشت و لار به متراژ ۵۴۰۰ کیلومتر، مقاوم‌سازی و نوسازی ساختمان‌ها مطابق با آخرین ویرایش آیین نامه ۲۸۰۰ (طراحی ساختمان در برابر زلزله )، طراحی و مراحل انتخاب پیمانکار نصب ۴۴ فقره شیر قطع اضطراری ایستگاه‌های TBS در شیراز، اجرای پیمان ۵ فقره سکوهای پیلار میکروژئودزی ایستگاه‌های GGS و اداره مرکزی بازسازی و تعمیرات شبکه تغذیه و خطوط شهری و انشعبات گاز در مناطق چهارگانه شیراز، صدرا و خان زنیان با هزینه ۴۷ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال کرده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: همچنین مقاوم سازی و ایمن سازی مسیرهای آسیب دیده شبکه گاز و جمع آوری شیرهای پیاده رو و انشعابات با هزینه ۵ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال، اجرای ۱۷ کیلومتر شبکه گازرسانی و مقاوم سازی شبکه گازرسانی در شهر کوار، راه‌اندازی دو واحد ایستگاه TBSو نصب ۳۵۰ فقره انشعاب با هزینه ۴ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال از دیگر اقدامات شرکت گاز فارس در راستای ایمن سازی تاسیسات گازی استان است.
 
به گفته حسینی، بازسازی تعمیرات خطوط لوله تغذیه و شبکه گاز در شهرستان‌های جهرم، لار، لامرد، گراش، مهر، خنج، آباده، اقلید، خرمبید، بوانات، داراب، زرین‌دشت، استهبان، نی‌ریز، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، فیروز آباد، فراشبند و قیررکارزین با هزینه ۶۵ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال و بازسازی و تعمیرات ایستگاه‌های تقلیل فشار، حفاظت کاتدیک و رفع نشتی هوایی با هزینه ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال از دیگر اقدامات است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1172 کلیک ها  دوشنبه, 02 اسفند 1400 12:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا