درب اتاق مدیران دولت مردمی به روی مردم باز باشد

مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تکریم مردم در دولتی مردمی سیزدهم را یکی از ضرورت‌ها دانست و گفت: دولت مردمی به مردم وابسته است و باید درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و در این دوره فاصله بین مردم و دولت کاهش یابد.

 
به گزارش راستین آنلاین حبیب الله جلیلی در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مسئولیت را وظیفه‌ای گذرا دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی مطالبه و نقد از عملکردها وجود دارد اما ذیل این پرچم همه باید به دنبال ارایه خدمت مطلوب به مردم باشیم.
جلیلی ارکان هر سازمانی را به قطعات پازل تشبیه کرد که در کنار یکدیگر معنایی واحد را دنبال می کنند و افزود: یک روال مشخص در کمیته انتصابات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که براساس بررسی،مصاحبه و ارزیابی گزینه‌های تصدی پست‌ها را انتخاب و به وزیر معرفی می‌کنند.
وی اظهار داشت: در خصوص تصدی پست مدیرکلی تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس نیز 3 گزینه با هماهنگی مدیریت ارشد این استان از سوی کمیته انتصابات معرفی که وحید خداپرست بعنوان گزینه تصدی سرپرستی این اداره‌کل انتخاب شد.
مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این انتظار در سطح استان و خصوصا از دستگاه‌اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که در راستای حل مشکلات و مطالبات مردم با سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس همکاری و هم افزایی داشته باشند.
وی تکریم مردم در دولتی مردمی سیزدهم را یکی از ضرورت‌ها دانست و گفت: دولت مردمی به مردم وابسته است و باید درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و باید در این دوره فاصله بین مردم و دولت کاهش یابد.
جلیلی خاطرنشان کرد: عملکرد همه مدیران و مجموعه های ذیل این وزارتخانه بصورت مداوم و دقیق مورد ارزیابی و نظارت جدی قرار دارد که امیدوارم روزهای خوبی پیش روی مردم و جامعه کار و تلاش،تعاونگران و کارفرمایان استان پهناور فارس ترسیم شود.
در این مراسم از تلاش‌های مصطفی هاشمی سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر و وحید خداپرست در این سمت معارفه شد.
طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، وحید خداپرست به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.
خداپرست با تحصیلات دانشجوی دکتری مدیریت گرایش منابع انسانی (مرحله دفاع از رساله) و کارشناسی ارشد مدیریت مالی و بودجه ، در حوزه های مختلف اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از سطوح کارشناسی تا مدیریتی مشغول به خدمت بوده است که در آخرین سمت ، مدیریت مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان فارس را عهده‌دار بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
382 کلیک ها  جمعه, 22 بهمن 1400 18:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا