اجرای طرح مسکن اقدام ملی در ۱۷ شهرستان فارس

اجرای طرح مسکن اقدام ملی در ۱۷ شهرستان فارس
   
اجرای طرح مسکن اقدام ملی در ۱۷ شهرستان فارس |||| ||||

طرح مسکن اقدام ملی در شهرهای استان فارس با مشارکت بنیاد مسکن در ۱۷ شهرستان استان فارس در حال اجرا است و ۶۲۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از آورده متقاضیان برای این طرح به شهرهای استان فارس به جز منطقه جنوب است.

به گزارش راستین آنلاین  مدیرکل بنیاد مسکن فارس امروز (یکشنبه 20 تیر) با اشاره به ظرفیت های مطلوب فارس در محرومیت زدایی در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن فارس، 60 میلیارد ریال به توسعه روستایی در شهرستان اقلید اختصاص داده شده است.

عطا الله زمانی  افزود: اختصاص این مبلغ در توسعه گردشگری روستایی نیز نقش موثری ایفا می کند و معابر روستایی اقلید و بافت سنتی بهسازی شده است.

وی اضافه کرد: استان فارس در گردشگری روستایی فعالیت های چشمگیری داشته که در بحران کرونا دستخوش آسیب شده اما منابع درآمدی روستائیان ناشی از کمتر شدن سفرها و اقامت ها باید مورد توجه قرار گرفته و ترمیم شود.

زمانی اعلام کرد: اختصاص 60 میلیارد ریال به توسعه و بهسازی معابر شهرستان اقلید با همکاری نمایندگان استان فارس در مجلس محقق شده و  30 میلیارد ریال با مشارکت نماینده اقلید و 20 میلیارد از محل قیر رایگان و 10 میلیارد  ریال از  محل اعتبارات ملی به توسعه و بهسازی معابر اقلید اختصاص یافته است.

وی با اعلام قرعه کشی برای طرح اقدام ملی مسکن در داراب گفت: سه هزار و ۸۳۲ نفر در داراب در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده و تاکنون ۷۷۶ نفر از متقاضیان مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

زمانی ادامه داد: طرح مسکن اقدام ملی در شهرهای استان فارس با مشارکت بنیاد مسکن در ۱۷ شهرستان استان فارس در حال اجرا است و  ۶۲۲ میلیارد و  ۲۸۰ میلیون ریال از آورده متقاضیان برای این طرح به شهرهای استان فارس به جز منطقه جنوب و یک هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال از آن متعلق به متقاضیان ۱۳ شهر منطقه لارستان و جنوب فارس است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد: استقبال شهروندان جنوب فارس از اجرای طرح مسکن ملی کم نظیر است و شهروندان در شهرهای اوز، خنج، گله دار، لار، لامرد، گراش، اشکنان، بیرم، جویم، علامرودشت، عماد شهر، مهر و وراوی از اجرای این طرح ملی استقبال کردند.

زمانی در بخش دیگری از سخنان خود از سند دار شدن اماکن روستایی شهرستان زرقان با مشارکت بنیاد مسکن فارس خبر داد و گفت: بنیاد مسکن در این شهرستان برای لپويی و زرقان و 29 روستای شهرستان  و هشت آبادی، خدمات توسعه و محرومیت زدایی ارائه می دهد.

وی عنوان کرد: 20 واحد مسكن محرومان در زرقان در حال اجرا و ساخت است و 256 فقره سند مالکیت نیز در زرقان صادر شده و پیگیری زمین برای ساخت 160 واحد مسكن در قالب طرح اقدام ملی در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
511 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 20:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا