بهره‌مندی بیش از ٣٠ هزار کارگاه صنفی فارس از تسهیلات کرونایی

بهره‌مندی بیش از ٣٠ هزار کارگاه صنفی فارس از تسهیلات کرونایی
   
بهره‌مندی بیش از ٣٠ هزار کارگاه صنفی فارس از تسهیلات کرونایی |||| ||||

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: بیش از ٣٠ هزار کارگاه صنفی فارس از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا بهره‌مند شدند.

به گزارش راستین آنلاین  سهراب مختاری  گفت: استان فارس از لحاظ تعداد ثبت نام کنندگان تسهیلات کرونا در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان با اشتغال ۵۰ هزار و ۳۱۵ نفر بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس بیان کرد: این استان در شاخص میزان پرداخت تسهیلات کرونا در جایگاه چهارم کشور و در شاخص تعداد ثبت نامی جایگاه دوم کشور را دارا است.

او اظهار کرد: براساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا این استان در سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

مختاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و متقاضی اخذ این تسهیلات تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است، گفت: بانک‌ها و موسسات اعتباری فارس نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ موظف شده‌اند.

او ادامه داد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی نیز تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستور العمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
306 کلیک ها  شنبه, 05 تیر 1400 07:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا