بهره‌برداری از ۶ پروژه در هفته گردشگری

  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افتتاح ۶ پروژه در راستای گرامیداشت هفته گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سید مؤید محسن‌نژاد چهارشنبه ۳۰ شهریور به خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با استفاده از تسهیلات بانکی اجرا و آماده افتتاح شده است.

محسن‌نژاد خاطرنشان کرد که حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این تعداد پروژه بیش از ۲۱۹۵ میلیارد ریال بوده و با بهره‌برداری از آنها برای ۸۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: طرح‌های گردشگری قابل‌ افتتاح شامل دو هتل یک ستاره، دو اقامتگاه سنتی و یک اقامتگاه بوم‌گردی در شیراز و یک مجتمع گردشگری در شهرستان سروستان است.

محسن‌نژاد استان فارس را دارای ظرفیت‌های گردشگری متعددی دانست و افزود: بی‌شک با تقویت خدمات گردشگری و زیرساخت‌های لازم در این زمینه می‌توان استان فارس را به یکی از مهم‌ترین قطب گردشگری کشور تبدیل کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
406 کلیک ها  چهارشنبه, 30 شهریور 1401 17:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا