پرداخت وام میلیاردی به فعالان فرهنگی و هنری فارس

پرداخت وام میلیاردی به فعالان فرهنگی و هنری فارس
   
پرداخت وام میلیاردی به فعالان فرهنگی و هنری فارس |||| ||||

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که در مرحله اول پرداخت تسهیلات حمایتی، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام کم بهره تاکنون به فرهنگ و هنر و رسانه در فارس پرداخت شده است.

صابر سهرابی گفت: پرداخت تسهیلات با بهره پائین در راستای اشتغال و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری از طریق ثبت نام در سامانه تحفه و با همکاری صندوق کارآفرینی امید از فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از ارشاد فارس، سهرابی ادامه داد: متقاضیان در رسته‌های مختلف نمایش، آموزشگاه‌های آزاد هنری، موسیقی، هنرهای تجسمی، فرهنگ و ادب، مد و لباس، موسسات فرهنگی هنری، کانون های آگهی و تبلیغات، رسانه ها از مشمولان این طرح حمایتی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: با توجه به ثبت و ارسال ۱۳۶ فقره پرونده از آغاز این طرح تاکنون در فارس، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴ درصدی و زمان تنفس ۶ ماهه در مرحله اول به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

سهرابی با بیان اینکه کل تسهیلات شناور در نظر گرفته شده برای کشور در این بخش ۲۵۰ میلیارد تومان است، گفت: برخورداری از تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه با ثبت نام متقاضیان در سامانه تحفه و معرفی افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط به بانک‌ عامل امکانپذیر شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: با هدف حمایت‌های توسعه‌ای تلاش شد تا شرایط مساعد برای اعطای تسهیلات اعتباری و وام بانکی برای خالقان آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و مطبوعاتی، مشارکت در تولید آثار فرهنگی هنری، سینمایی و مطبوعاتی، در اولویت باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
679 کلیک ها  یکشنبه, 31 مرداد 1400 13:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا