برگزاری کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری فارس به صورت آنلاین و آفلاین

برگزاری کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری فارس به صورت آنلاین و آفلاین
   
برگزاری کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری فارس به صورت آنلاین و آفلاین |||| ||||

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از آغاز فعالیت  کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد. 

به گزارش راستین سعید رضا کامرانی افزود: به صورت مجازی به خبرنگاران گفت:  علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ ها می توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ های مجازی با توجه به علاقمندی خود ثبت ‌نام کرده اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: برگزاری کارگاه‌ های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی از ۱۶ تیر در کانون پرورش فکری فارس آغاز شده و تا پایان شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ثبت نام کنندگان در گروه های سنی نوباوه، نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان هستند و برای این کارگاه‌ های مجازی در سطح ملی برنامه‌ ریزی شده است.

کامرانی تاکید کرد: محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام در کارگاه های مجازی وجود ندارد و شرکت ‌کنندگان در کنار دریافت گواهی شرکت در دوره، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون نیز خواهند شد.

وی اعلام کرد: کارگاه‌ ها به دو صورت آنلاین و آفلاین توسط مدرسان صاحب ‌نام هر رشته برگزار می ‌شوند و علاقمندان به زبان ‌های خارجی می توانند در کلاس های کانون زبان ایران، وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز شرکت کرده و از مزایای گواهینامه ‌های معتبر بهره‌ مند شوند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
454 کلیک ها  پنج شنبه, 17 تیر 1400 12:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا