ثبت نام تسهیلات تحفه سه روز تمدید می شود/ متقاضیان به اصلاح و تکمیل درخواست ها بپردازند

معاون هنری سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت : ثبت نام سامانه تحفه ۳ روز تمدید خواهد شد.

 به گزارش راستین آنلاین بهروز مرامی افزود :متقاضیانی ثبت نام کرده اند به اصلاح و تکمیل درخواست ها بپردازند و همچنین مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲ درصد در سامانه کارا (وزارت کار) از اول دیماه آغاز می شود و تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد نیز بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی، تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 او در باره متقاضیان استفاده از تسهیلات حمایتی تحفه از صندوق کارآفرینی امید، اعلام داشت: با توجه به جلسه اخیر کارگروه استانی، تقریبا تمامی پرونده ها و طرح ها بررسی گردیده و ضمن اینکه بسیاری از پرونده ها با عناوین تکراری به متقاضی بازگشت داده شد، همچنین ثبت نام های ناقص، درخواست کنندگان بایستی نسبت به وارد نمودن اطلاعات کامل خود و بارگزاری مدارک و کاربرگهای تخصصی که نمونه فرم آن بر روی سامانه موجود می باشد، اقدام کنند. 

 
مرامی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید جهت آگاهی از آخرین وضعیت تقاضای خود به پنل شخصی خودشان در سامانه تحفه مراجعه و نسبت به اصلاح و تکمیل درخواست خود اقدام نمایند، گفت: ثبت نام دریافت ۲ نوع تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه تحفه امکان‌پذیر است.
 
معاون هنری سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان داشت: تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است و همچنین، ثبت تقاضای این تسهیلات بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی، تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
 
مرامی اظهار داشت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز با کارمزد ۴ درصد تا سقف یکصد میلیون تومان است و ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات( ۲۰۰ میلیارد تومان) به تقاضاهای بالاتر از یکصد میلیون تومان پس از بررسی در کارگروه ملی اعطا می‌شود‌ که به دلیل اختلال روزهای اخیر در سامانه تحفه، مهلت ثبت‌نام به محض رفع مشکل کندی سرور، به مدت ۳ روز تمدید خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان ساخت: ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲ درصد در سامانه کارا (وزارت کار) از اول دیماه و به محض ابلاغ دستورالعمل آغاز می‌شود و دریافت تسهیلات مرحله دوم کارا، برای افرادی امکان‌پذیر است که از طریق پیامک و یا اطلاعیه معاونت‌های تخصصی، مشمول دریافت اعلام می‌شوند‌.
 
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشانی اینترنتی https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
589 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 12:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا