بنیاد شهید در معرفی شهدای مدافع حرم همت کند / اجرای ۶۳ برنامه در راستای اجلاسیه شهدای مدافع حرم

بنیاد شهید در معرفی شهدای مدافع حرم همت کند / اجرای ۶۳ برنامه در راستای اجلاسیه شهدای مدافع حرم
   
بنیاد شهید در معرفی شهدای مدافع حرم همت کند / اجرای ۶۳ برنامه در راستای اجلاسیه شهدای مدافع حرم |||| ||||

سرهنگ مسلم محمدی فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در نشست خبری اجلاسیه شهدای مدافع حرم ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: تعداد شهدای مدافع حرم استان فارس ۴۷ شهید است که ۳۲ شهید پاسدار، یک شهید ارتشی و ۱۴ شهید از بسیجیان هستند.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:وی ابرازداشت: اولین شهید مدافع حرم کشور مربوط به استان فارس است که شهید حسین کیانی در مهرماه ۱۳۹۰ شهید شدند و در مظلومیت این شهید که در قطعه شهدا دفن نشده است و این به علت آن محدودیت های اوایل بوده است لذا نیاز است در پاسخ به مطالبه خانواده و جامعه، نهادهای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.
سرهنگ محمدی در معرفی برخی شهدای مدافع حرم گفت: شهید داود جعفری به واسطه دستگیری ملوان های آمریکایی که نقش داشت از مقام معظم رهبری مدال افتخار گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: اکثر مدافع حرم در عملیات شهید شدند اما شهید جعفری به واسطه ترور به شهادت رسید همچنین شهید حمید قاسم پور از آباده به عنوان جوانترین شهید مدافع حرم است که به واسطه نحوه شهادتش به حمزه سید الشهدا لقب گرفته است.
وی افزود: شهید ستار محمودی از روستای نورآباد ممسنی در چند رشته ورزشی دارای مقام بوده است و شهید آزاد خشنود نیز ملقب به حبیب ابن مظاهر است و در بین شهدای مدافع حرم شهیدان طلبه وجود دارد.
سرهنگ محمدی ابرازداشت: در راس شهدای مدافع حرم شهید حاج عبدالله اسکندری است که بعد از ۸ سال پیکر مبارک به ایران برگشت.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز به برنامه های درحال اجرا توسط این ناحیه اشاره کرد وگفت: بیش از ۶۳ برنامه در راستای اجلاسیه شهدای مدافع حرم در حال اجراست که می‌توان به پویش ختم قرآن، ارسال ایده های خاص، برگزاری مسابقه استانی کاراته، آزادسازی ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد‌، چاپ دو عنوان کتاب با عنوان "عمه سادات" و "مجموعه شهرهای مدافع حرم"، مسابقه دوچرخه سواری، شب خاطره، اجتماع زینبیون، سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم، دعوت از داشن آموزان رشته هنر جهت نقاشی تمثال شهدا در اجلاسیه، برگزاری نمایشگاه اسوه پایگاه های مقاومت، مزین شدن معابر شهر به نام شهدای مدافع حرم، تهیه و ساخت سرود مدافعان حرم فارس اشاره کرد.
انتهای پیام /  108
183 کلیک ها  یکشنبه, 14 مرداد 1403 21:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا