ایمن سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از کریدورهای اربعینی فارس

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ایمن سازی کریدور‌های ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می‌شوند، خبر داد.  

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :علیرضا راستیار گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه، نی ریز، استهبان، سروستان، شیراز، ارژن، قایمیه، نورآباد، رستم و محور یزد، دوراهی سورمق، صفاشهر، سعادتشهر، مرودشت، ارژن، قائمیه، نورآباد و رستم که طی ایام اربعین برای تردد زائران استفاده می‌شود، ایمن‌سازی شده است.

او گفت: طول رفت و برگشت کریدور‌های اربعینی در فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه‌های قبل ایمن سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای فارس گفت: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، بروزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

راستیار همچنین گفت: در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت‌های راهداری فارس در محور‌های منتهی به استان خوزستان فعال و به خدمات رسانی مشغول هستند.

این مقام مسئول گفت: تمام کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط راهداری رسیدگی شود.

انتهای پیام /  108
89 کلیک ها  چهارشنبه, 25 مرداد 1402 07:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا