ساماندهی ناوگان سرویس مدارس کلان‌شهر شیراز برای سال تحصیلی جدید

  رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با عنایت به حساسیت و جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :پیمان باباخانی از ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و مشکلات ناشی از پاندمی کرونا و تعطیلی مدارس در سنوات گذشته و با عنایت به حساسیت و جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از هماهنگی و تعامل صورت گرفته توسط استانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و فرمانداری شیراز گفت: بررسی‌ها و کارشناسی‌های لازم در خصوص نرخ سرویس مدارس از اسفندماه سال گذشته در دستور کار سازمان قرارگرفته و با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری شورای شهر نرخ پیشنهادی در تیرماه مصوب و مورد تایید فرمانداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رابطه بررسی صلاحیت شرکت‌های متقاضی انجام خدمات سرویس مدارس بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر انجام‌شده و شرکت‌های واحد شرایط به آموزش‌وپرورش معرفی شدند.

باباخانی ادامه داد: از طرف دیگر سامانه صدور مجوز مرتبط به سازمان حمل‌ونقل مسافر نیز از تیرماه آغاز به صدور مجوز سرویس مدارس کرده و اقدامات مرتبط به آموزش‌وپرورش نیز توسط این ارگان خبررسانی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

او گفت: تلاش لازم شده تا نرخ سرویس مدارس به واقعیت هزینه‌ها ،نزدیک‌تر شده و رضایت رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیای دانش‌آموزان را جلب کنیم.

انتهای پیام /  108
105 کلیک ها  چهارشنبه, 25 مرداد 1402 07:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا