رئیس کل دادگستری فارس: روز قدس تجلی همبستگی است

رئیس کل دادگستری فارس: روز قدس تجلی همبستگی است
   
رئیس کل دادگستری فارس: روز قدس تجلی همبستگی است |||| ||||

  رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را تبلور عینی وعده الهی در خصوص پیروزی حق و تجلی اتحاد و همبستگی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در فارس و شیراز، گفت: روز قدس، روز تبلور وعده الهی‌ست که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می رباید.

راستین آنلاین به نقل از دادگستری فارس، موسوی گفت: راهپیمایی روز قدس، صف آرایی حق و اخلاق در برابر باطل و کج اندیشی است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: دفاع از حقیقت، تصمیمی فطری، مسئولیتی اجتماعی، باوری هوشمندانه و وظیفه ای اخلاقی و شرعی برای همه آزاد اندیشان و  مسلمانان جهان است.

 وی تأکید کرد: روز جهانی قدس امسال  در حالی فرا می رسد که مسلمانان شاهد ادامه تجاوز و اشغالگری های رژیم صهیونیستی هستند و یورش وحشیانه هفته های اخیر نیروهای رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی همچنین تعرض به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، موج جدیدی از بیداری اسلامی را به وجود آورده است .

موسوی خاطر نشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی بدترین و تلخ‌ترین روزهای پرآشوبِ خود را سپری می‌کند و بی تردید حضور پرشور هموطنان و ملت بزرگ مسلمان در سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث انزوای بیش از پیش رژیم اشغالگر قدس شده و تجلی اتحاد و همبستگی نظام اسلامی و برائت از ظلم، تجاوز و ستمگری می شود.

 

انتهای پیام /  108
202 کلیک ها  شنبه, 26 فروردين 1402 10:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا