قاتلِ جوانِ شیرازی در "بابک" دستگیر شد

قاتلِ جوانِ شیرازی در "بابک" دستگیر شد
   
قاتلِ جوانِ شیرازی در "بابک" دستگیر شد |||| ||||

  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی که جوان شیرازی را در اولین روز سال جدید، طی یک درگیری به قتل رسانده بود، در شهرستان "بابک" استان کرمان دستگیر شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سرهنگ کاووس حبیبی شنبه ۱۹ فروردین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اولین روز فروردین امسال، به دنبال وقوع یک حادثه رانندگی، دو جوان با هم درگیر و یکی از آنان به ضرب چاقو مضروب شده و به دلیل شدت جراحات وارد فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه حادثه یاد شده، در میدان "ابوالکلام" شیراز حادث شده بود، افزود: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به شهروند شیرازی و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متعلق به شهروندی از ساکنان شهرستان بابک، تصادف کرده و به دنبال آن سرنشینان خودروها با هم درگیر می‌شوند.

حبیبی با یادآوری اینکه جوان ۲۱ ساله شیرازی راننده خودروی پژو پارس در این درگیری زخمی شده و سپس فوت می‌کند، گفت: ماموران پلیس آگاهی بعد از پیگیری‌های تخصصی، موفق شدند مخفیگاه قاتل ۲۹ ساله را پس از دو هفته در شهرستان بابک شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به شیراز انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که پس از تصادف خسارتی راننده پژو (مقتول) با پدرم درگیر شد و من عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو وی را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این پلیس است.

انتهای پیام /  108
245 کلیک ها  یکشنبه, 20 فروردين 1402 08:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا