امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۱۰ حادثه در فارس از آغاز طرح امداد نوروزی تاکنون

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به بیش از ۱۱۰ مورد حادثه از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی در این استان توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : حسین درویشی یکشنبه ۶ فروردین به خبرنگاران، گفت: از ۲۴ اسفندماه همزمان با شروع طرح امدادنوروزی تا روز ۵ فروردین‌ماه، امدادگران جمعیت فارس به ۵۲ مصدوم حادثه دیده امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: از ۵۲ مصدوم نجات یافته توسط امدادگران، ۳۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

درویشی همچنین اضافه کرد: در طول این مدت ۶۷ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۳۸۹ نیروی عملیاتی امداد و نجات به کار گرفته شده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ۱۲ هزار و ۸۴۹ مسافر نوروزی با مراجعه به پست‌های ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی از خدمات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: ۲۷۵ تن از اول طرح تاکنون به داروخانه جمعیت استان مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند و ۳۱۰ ویزیت حجاج نیز انجام شده است.

انتهای پیام /  108
172 کلیک ها  دوشنبه, 07 فروردين 1402 11:29
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا