شهرداری شیراز سفره‌های رمضانی را در نوروز برپا می کند

  شهردار شیراز گفت: نوروز با همکاری برخی نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، سفره رمضانی در نقاط مختلف شهر نظیر کمپ‌ها، بوستان‌ها و ... گسترده و از هموطنان با توزیع افطاری ساده پذیرایی خواهد شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمدحسن اسدی سه‌شنبه ۱۶ اسفند در دیدار با مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس به نگاه اعتقادی به مهدویت و تلاش برای ترویج فرهنگ آن تأکید و به تلاش بی‌وقفه و فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری در خدمت به مردم به‌منظور امیدآفرینی اشاره و ابعاد مختلف خدمت‌رسانی را تشریح کرد.

شهردار شیراز با اشاره به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی شهرداری به محله محوری و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق کم برخوردار اشاره و بیان کرد: ۸۰ درصد کل بودجه شهرداری شیراز به مباحث عمرانی اختصاص دارد که از این میزان بخشی به محرومیت‌زدایی و مسجدمحوری تخصیص‌یافته است.

اجرای ویژه برنامه‌های حوزه مهدویت در کلان‌شهر شیراز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز نیز گفت: با همدلی ایجادشده بین ارکان مدیریت شهری و حفظ وحدت بین شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در موضوعات مختلف شهری هستیم که با مدیریت بودجه، مدیریت قراردادها و پیمانکاران و انجام پروژه‌های متعدد در سطح شهر امید دوچندانی ایجادشده است.

علی‌اکبر سلطانی به نگاه عدالت محور مدیریت شهری شیراز در محلات و مناطق مختلف شهری و زدودن محرومیت از مناطق کم برخوردار در این دوره شورای اسلامی شهر نیز اشاره و اضافه کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه مهدویت در شیراز با رویکرد برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد و مناطق اجرا می‌شود.

سلطانی به احیای مساجد به‌عنوان رویکردی جدی در مدیریت شهری اشاره و اضافه کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات عمرانی و فرهنگی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس نیز با قدردانی از نگاه اعتقادی مدیریت شهری، گفت: لازمه خدمت خوب به مردم از همین نوع نگاه سرچشمه می‌گیرد؛ آنچنان که در سیره نبوی نیز خدمت به مردم از جایگاه بالایی برخوردار بود.

حجت‌الاسلام علیرضا حدائق، تعهد و پایبندی به مسئولیت را از شاخصه‌های سیره نبوی دانست و گفت: باید از دوران مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد و مدیریت جهادی را به عنوان الگویی برای فعالیت مدیریت شهری برگزید.

انتهای پیام /  108
284 کلیک ها  سه شنبه, 16 اسفند 1401 13:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا