اولین امضای تفاهم نامه برون سازمانی اجرای طرح مساجد سبز

اولین امضای تفاهم نامه برون سازمانی اجرای طرح مساجد سبز
   
اولین امضای تفاهم نامه برون سازمانی اجرای طرح مساجد سبز |||| ||||

 اولین تفاهم نامه برون سازمانی اجرای طرح مساجد سبز امضا شد 


به گزارش راستین آنلاین ، روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در جلسه امضای تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر دیدگاه شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم بر طرح مسجد محوری و در راستای استفاده از این ظرفیت ارزشمند مساجد با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای سطح اطلاعات مردم شیراز در قالب طرح تعاون تفاهم نامه ای با عنوان (مسجد سبز) برای همکاری و تعامل بیشتر هر دو سازمان طراحی کرده است. 
مظفری تاکید کرد : کار برای خدا و مسجد ماندگار است و گفت: همه کار ها و فعالیت ها باید برای خدا و در خدمت مسجد باشد زیرا عموم مردم در خانه های خدا حضور پیدا می کنند.
روح الله مظفری خاطرنشان کرد: فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بسیار گسترده است که نیازمند اطلاع رسانی به مردم است و مسجد بهترین محل برای افزایش سطح علم و آگاهی مردم در راستای حفظ محیط زیست می تواند باشد.
مظفری در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی پیش رو که در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: همکاری در برگزاری باشکوه این مسابقات یک وظیفه همگانی است و هرکس به سهم خود هر قدمی می تواند، بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در قالب این تفاهم نامه دوره های آموزشی، طرح های مشارکتی، استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود، طرح های تحقیقاتی مشترک، برپایی نمایشگاه و نشست دیده شده است و مساجد به واسطه ارتباط با عموم مردم از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند، و همچنین از این ظرفیت ها می توان در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه فضای سبز شهری بهره برد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
191 کلیک ها  چهارشنبه, 16 شهریور 1401 14:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا