خبرنگار باید به دنبال تخصصی شدن برود / کار های بزرگ مدیریت بزرگ می خواهد

خبرنگار باید به دنبال تخصصی شدن برود / کار های بزرگ مدیریت بزرگ می خواهد
   
خبرنگار باید به دنبال تخصصی شدن برود / کار های بزرگ مدیریت بزرگ می خواهد |||| ||||

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص آموزش خبرنگاران و تخصصی شدن حیطه های کار خبرنگاری گفت و افزود : باید دنبال خبرنگاری باشیم که بتواند حیطه های تخصصی را پوشش دهند.

به گزارش راستین آنلاین آیت الله لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: در شیراز کارهای خوبی انجام می شود اما در بخش رسانه ای کردن آنها نیز باید تمهیدات لازم برای آنها انجام شود.


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: در موضوع تشییع شهید «اسکندری» در فارس کار عظیمی انجام شد اما انعکاس آن کافی نبود و برای کارهای بزرگ باید برنامه ریزی مناسب برای انعکاس مطلوب انجام شود.
وی اضافه کرد: مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان است و در مورد مسائل فرهنگی، از وجود وی باید در حوزه های مختلف بهره بگیریم.
امام جمعه شیراز در خصوص آموزش خبرنگاران و تخصصی شدن حیطه های کار خبرنگاری گفت: گاهی در برخی موارد خبرنگار در حوزه ای که کار کرده ورزیدگی لازم را نداشته و برخورداری از علم یک حوزه برای انعکاس خبری مهم است و باید دنبال خبرنگاری باشیم که بتواند حیطه های تخصصی را پوشش دهند.
وی ادامه داد: درباره سامان دهی جایگاه رسانه در شوراها باید اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس از حضور افراد صاحب فکر بهره مند شود و نباید تفاوت نگاه سیاسی باعث شود که از یک فکر خوب محروم شویم‌.
آیت الله دژکام تاکید کرد: انتقاد سازنده موجب رشد می شود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با کمال دقت حرف مخالفان را تحلیل می کنند و سپس موضع می گیرند.
وی افزود: برای پیدا کردن حوزوی های فعال رسانه ای نیز باید تلاش کنیم تا به عنوان کارشناس با رسانه های استان فارس همکاری کنند.
امام جمعه شیراز گفت: در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، هویت ایرانی اسلامی مورد تاکید ویژه قرار دارد و آموزش و پرورش در این مهم نقش کلیدی می تواند ایفا کند و باید بستر را برای اجرای این مهم ایجاد کند که در استان فارس کلید خورده است، فراهم کنیم و آموزش و پرورش فارس در اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی باید گزارش ماهانه داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
232 کلیک ها  یکشنبه, 30 مرداد 1401 16:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا