پیش‌بینی بهره‌برداری كامل خط ۲ مترو تا ايستگاه امام حسین‌(ع) در سال ١٤٠٢

پیش‌بینی بهره‌برداری كامل خط ۲ مترو تا ايستگاه امام حسین‌(ع) در سال ١٤٠٢
   
پیش‌بینی بهره‌برداری كامل خط ۲ مترو تا ايستگاه امام حسین‌(ع) در سال ١٤٠٢ |||| ||||

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح براین نکته که افزایش خطوط مترو از مصادیق توسعه یافتگی کلان شهرهاست، گفت: انتشار و فروش ٨٠٠ ميليارد تومان اوراق مشاركت جهت تزریق نقدینگی در دستور کار گرفته است.


به گزارش راستین آنلاین ، علی‌رضا اسکندری در آيين آغاز عمليات سازه ايستگاه آزادی و پایان حفاری مکانیزه تونل‌های فاز یک خط ۲ مترو شیراز که همزمان با ميلاد امام رضا(ع) و با حضور فرماندار شهرستان شیراز، شهردار شیراز، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، يكی از مصاديق توسعه‌یافتگی كلانشهرها را افزايش خطوط مترو دانست.
وی گفت: اين مهم در كلانشهرهای ايران پيشرفت خوبی طی سال‌های اخير داشته و كلانشهر شيراز هم از اين قاعده مستثنی نبوده است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه با همت و تلاش مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در شيراز با پيشرفت خوبی در خط دوم مترو روبه‌رو هستيم، افزود: از ابتدای شروع به كار فعاليت دوره ششم شورای شهر شيراز با سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده، راه‌اندازی خط ۲مترو و خط ۳ طی جلسات متعددی به بحث و بررسی گذاشته شد.
اسکندری با تصریح براین نکته که راه‌اندازی مترو در شيراز مورد توجه شوراييان اين كلانشهر است، گفت: انتشار و فروش ٨٠٠ ميليارد تومان اوراق مشاركت نمونه بارز این موضوع است که امید است نقدينگی اين پروژه هر چه سریع‌تر تزريق شود.
وی بیان کرد: برای نخستين بار در بودجه سال ١٤٠١ شهرداری شیراز، معادل اين مبلغ جزو تكاليف شهرداری آمده تا در بهره‌برداری از اين پروژه تسريع شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر تداوم اين خطوط در ايستگاه‌های بیشتر به‌عنوان انتظار شورای اسلامی شهر از مجموعه مديريت شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به بافت جمعيتی در شرق اين كلانشهر، نياز شهروندان برای دسترسی به خطوط مترو را بیش‌ از پیش كرده است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شروع عملیات اجرايی تونل خط سه نيز از ديگر انتظارات اعضای شورای شهر شيراز و كميسيون حمل‌ونقل از مديريت شهری است.
اسکندری با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مبنی بر بهره‌برداری از چند ایستگاه خط ۲ تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد: این موضوع تا دهه فجر سال جاری انجام شود و بهره‌برداری كامل از اين خط تا ايستگاه امام حسین(ع) تا سال ١٤٠٢ پیش‌بینی‌شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
211 کلیک ها  شنبه, 21 خرداد 1401 13:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا