اهداء بسته کمک معیشتی به رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از اهداء بسته کمک معیشتی به رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد .

        
 
به گزارش راستین آنلاین پیمان باباخانی گفت : بااستناد به مصوبه شماره ۱۴۰۰/۳۰۱/ص مورخ ۱۴۰۰/۲/۶ شورای شهر شیراز و حسب دستور و بودجه تخصیص یافته توسط شهردار شیراز و همچنین با پیگیری های انجام شده توسط سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر بسته کمک معیشتی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت اهداء به کلیه تاکسیداران زحمتکش و شریف شهر شیراز تهیه و از امروز تحویل داده می شود .
 
وی در خصوص نحوه تحویل بسته های کمک معیشتی افزود : به ترتیب حروف الفبا به کلیه تاکسیداران پیامک ارسال و حواله دریافت بسته معیشتی در تاریخ اعلام شده در مجموعه زنده یاد زهتاب زاده واقع در میدان شهید شیرودی به تاکسیداران تحویل میشود .
 
باباخانی گفت : هفته گذشته نیز با رایزنی های انجام شده توسط سازمان با سرداربوعلی فرماندهی محترم سپاه فجر استان و مهندس فرج زاده قائم مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز بسته کمک معیشتی شامل (برنج ، روغن ، مرغ و عدس ) به کلیه بهره برداران و رانندگان ناوگان اتوبوس اهداء گردید .
 
وی خاطر نشان کرد : امیدواریم با اهداء بسته های کمک معیشتی گوشه کوچکی از مشکلات اقتصادی این قشر شریف و زحمتکش جبران شده باشد و در آینده نیز با برنامه ریزی های جامع بتوانیم اندکی از مشکلات اقتصادی این صنف خستگی ناپذیر و تلاشگر را کاهش دهیم .
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
331 کلیک ها  پنج شنبه, 05 خرداد 1401 12:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا