درب مساجد برای اجرای طرح احیای هویت محلات باز باشد

درب مساجد برای اجرای طرح احیای هویت محلات باز باشد
   
درب مساجد برای اجرای طرح احیای هویت محلات باز باشد |||| ||||

معاون فرهنگی شهرداری شیراز گفت: در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد، مساجد و حسینیه‌ها را به مثابه فرهنگسرای کوچک مقیاس می‌بینیم و حاضریم همان خدمات را ارائه دهیم.

به گزارش راستین آنلاین مصطفی مشفقیان در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز گفت: در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد، مساجد و حسینیه‌ها را به مثابه فرهنگسرای کوچک مقیاس می‌بینیم و حاضریم همان خدمات را ارائه دهیم و شرطش آن است که درب مسجد و حسینیه باز باشد.
 
او گفت: باید چند مسجد به عنوان کانون اصلی طرح هویت احیای محلات انتخاب شوند و ما هم سرمایه‌گذاری کرده و زیرساخت‌ها را تقویت می‌کنیم تا خدمات ارائه شود.
 
معاون فرهنگی شهرداری شیراز گفت: برای مراکز مشاوره و کتابخانه الان فضا نداریم، اما اگر مساجد در اختیار ما قرار دهید این مراکز را راه‌اندازی خواهیم کرد.
 
مشفقیان، منطقه ۲ شهرداری شیراز را یکی از محروم‌ترین نقاط شهر به لحاظ کمبود فضا‌های فرهنگی دانست که در سال‌های گذشته برای آن اقدامی نشده است و گفت: برای زمین‌های چمن و فنس‌کشی آن نیز آمادگی داریم به محض اعلام شهرداری تا پایان هفته اقدام می‌شود.
 
او گفت: بهره‌برداری از سالن‌ها و زیرساخت‌های ورزشی را در اختیار سازمان فرهنگی و ورزشی قرار دهند که اولویت استفاده از این ظرفیت‌ها با فرزندان همان محله است.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: بودجه سازمان فرهنگی یک رقم اعلامی و یک رقم تخصیصی دارد، برای همین امکان حمایت مالی از همه رویداد‌ها را نداریم، اما اگر رویداد‌هایی اهمیت بیشتری دارد معرفی کنند در اولویت می‌گذاریم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
310 کلیک ها  شنبه, 27 فروردين 1401 09:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا