انتقاد از تعطیلی پرواز شیراز - نجف از ابتدای ماه رمضان به دلیل نبود چارتر کننده

انتقاد از تعطیلی پرواز شیراز - نجف از ابتدای ماه رمضان به دلیل نبود چارتر کننده
   
انتقاد از تعطیلی پرواز شیراز - نجف از ابتدای ماه رمضان به دلیل نبود چارتر کننده |||| ||||

رئیس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز در پنجاه و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به استاندار فارس اظهار داشت: برقرار شدن هر خط پروازی خصوصاً خطوط پرواز خارجی باعث رونق گردشگری و کسب و کار در شهر شیراز و استان فارس خواهد بود. 

 
به گزارش راستین آنلاین رضا محمدیان با بیان اینکه پس از مدت‌ها پیگیری پرواز شیراز - نجف از اواخر سال گذاشته برقرار گردید از تعطیلی این پرواز از ابتدای ماه مبارک رمضان به دلیل نبود چارتر کننده گلایه کرد و گفت: سوال اینجاست آیا پروازهای نجف از تهران، مشهد، اصفهان و اهواز که اخیراً برقرار گردیده چارتر کننده دارد؟ و آیا صرفاً شیراز مستحق پرواز چارتری است؟ 
 
رئیس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت خاطرنشان کرد: برقراری پرواز اهواز به جهت جذب گردشگر و بازرگانان عراقی و جذب مسافر از استان‌ها و شهرهای همجوار است. 
 
 محمدیان تصریح کرد: برقراری پرواز دائمی به شهر نجف به صورت آزاد علاوه بر جذب گردشگر عراقی موجب جذب مسافر از استان‌های همجوار و تمامی شهرستان‌های استان فارس خواهد بود چرا که در حال حاضر بسیاری از شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از طریق شهرهای اصفهان، تهران و مشهد به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
 
وی ادامه داد: پیگیری دائمی شدن و افزایش تعداد پرواز فوق ممکن است در ابتدا برای شرکت هواپیمایی ضرر مقطعی داشته باشد اما در درازمدت دارای سودآوری خواهد بود.
 
رئیس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: برقراری مجدد پروازها باید بدون در نظر گرفتن وجود چارتر کننده و اختصاص حداقل ۵۰ درصد سهمیه تهیه آزاد بلیط باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
294 کلیک ها  چهارشنبه, 24 فروردين 1401 09:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا