• قائم مقام شهردار شیراز

استفاده از ماسک در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است

استفاده از ماسک در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است
   
استفاده از ماسک در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است |||| ||||

قائم مقام شهردار شیراز اعلام کرد: طبق مصوبات یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از گسترش سویه امیکرون، از ورود افراد فاقد ماسک به مترو جلوگیری می شود و شهروندان در استفاده از اتوبوس و تاکسی ملزم به داشتن ماسک هستند. 

 
به گزارش راستین آنلاین آرش فرج زاده در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرداری شیراز که با حضور معاون خدمات شهری، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهرداری شیراز برگزار شد، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، شهرداری شیراز به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، اقدام به ارائه خدمات الکترونیک در بستر فضای مجازی کرده است.
 
وی ادامه داد: شهروندان می توانند بسیاری از خدمات حوزه شهرسازی همچون امور مرتبط با صدور و پیگیری پروانه ساختمانی ، پایان کار، استعلام بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی و عدم خلافی ساختمان را از طریق درگاه خدمات الکترونیک شهرداری به آدرس https://e.shiraz.ir/ و عوارض را از طریق آدرس
https://shiraz.ir
به صورت غیر حضوری انجام دهند. 
 
قائم مقام شهردار شیراز گفت: از این رو از شهروندان تقاضا داریم از مراجعه غیرضرور به حوزه های مختلف شهرداری و مناطق یازده گانه با توجه به پیک بیماری کرونا خودداری کنند و از خدمات غیرحضوری استفاده کنند. 
 
فرج زاده افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی برگزاری هرگونه تجمع در فضای سرپوشیده ممنوع و برگزاری این مراسم ها به صورت ویدئو کنفرانس یا در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است. 
 
وی همچنین از تعطیلی فرهنگسراها و سالن های ورزشی خبر داد و گفت: طبق مصوبات ستاد استانی بیماری کرونا، در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل است. 
 
فرج زاده خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی وضعیت دورکاری براساس مصوبات ابلاغی ستاد استانی مبارزه با کرونا اجرا می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
268 کلیک ها  چهارشنبه, 13 بهمن 1400 15:42
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا