کم مهری به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست

کم مهری به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست
   
کم مهری به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست |||| ||||

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس تاکید کرد که کم مهری و کم توجهی نسبت به خانواده شهدا از هیچ مسئولی، خصوصا مسئولان و متولیان خانواده‌های شهدا، پذیرفتنی نیست.

 
به گزارش راستین آنلاین هادی رضایی سه‌شنبه ۲۸ دی در دیدار با خانواده شهید محمدابراهیم نعمت اللهی، از شهدای شهرستان ارسنجان بیان کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم.
 
او با بیان اینکه آنها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند، افزود: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین(ع) در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمدابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم، گفت: باید شرمنده همه مجاهدت‌هایی باشیم که آنها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آنها به ما هدیه کردند.
 
رضایی ادامه داد: آنچه امروز بر همه مردم به ویژه مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن‌ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.
 
فرمانده سپاه ارسنجان نیز در این دیدار بیان کرد: همواره دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم در شلوغی کار، خانواده به ویژه پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.
 
سرهنگ پاسدار قیطاسی خاطرنشان کرد: این لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده‌ایم، میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
457 کلیک ها  سه شنبه, 28 دی 1400 20:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا