• عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد

تکمیل عملیات ریل گذاری خط مترو میانرود تا میدان امام حسین(ع) در ابتدای سال ۱۴۰۱

تکمیل عملیات ریل گذاری خط مترو میانرود تا میدان امام حسین(ع) در ابتدای سال ۱۴۰۱
   
تکمیل عملیات ریل گذاری خط مترو میانرود تا میدان امام حسین(ع) در ابتدای سال ۱۴۰۱ |||| ||||

عملیات ریل گذاری خط مترو میانرود تا میدان امام حسین(ع) در ابتدای سال ۱۴۰۱ تکمیل می شود .

 
 
 
به گزارش راستین آنلاین طی مراسمی محمد فرخ زاده نماینده شورا در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز و علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون عمران شورا از روند اجرایی و پیشرفت پروژه خط دو قطار شهری ایستگاه قهرمانان واقع در میانرود تا میدان امام حسین (ع) بازدید کردند.
 
 
 نماینده شورا در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز در خصوص این بازدید عنوان کرد: ایستگاه قهرمانان در مراحل تکمیلی و نصب تأسیسات است و ایستگاه دولت نیز در حال عملیات لوله گذاری و اتمام سقف دوم ایستگاه و تکمیل رمپ و پوشانیدن سقف ایستگاه است و براساس اعلام نظر پیمانکار با انتقال بخشی از مصالح به داخل بلوار عدالت جنوبی، امید است تا دو ماه آینده یک خط بازگشایی شود.
 
محمد فرخ زاده خاطر نشان کرد: با تلاش در حال انجام، عملیات ریل گذاری خط میانرود تا میدان امام حسین(ع) در ابتدای سال ۱۴۰۱ تکمیل و‌ خط برق نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
 
این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه ایستگاه فلکه فرودگاه در حال تکمیل می‌باشد، گفت: تکمیل این ایستگاه روند کندتری نسبت به سایرین دارد اما به زودی سقف اول و دوم آن تکمیل می شود و روی پروژه برای اجرای تکمیل فضای سبز و طرح ترافیکی تحویل شهرداری خواهد شد و این معبر بازگشایی می شود. 
 
فرخ زاده همچنین در خصوص روند اجرایی ایستگاه استقلال واقع در چهارراه اصلاح نژاد و باسکول نادر، گفت: این ایستگاه پس از کنترل مسیر آب های سطحی و انشعابات فاضلاب در حال تثبیت و تکمیل سقف قوسی و بتن ریزی برای تکمیل تونل و ایستگاه می‌باشد.
 
او اظهار کرد: یکی از پیچیده ترین ایستگاه های در حال ساخت با عرض ۲۶ متر، ایستگاه سه سطحی میدان امام حسین(ع) می‌باشد که روند اجرا مطلوب ارزیابی شده و به زودی پس از سرویس دستگاه ها، خط دوم حفر تونل تا میدان آزادی آغاز خواهد شد.
 
فرخ زاده در ادامه خبر داد: طبق توافقات نهایی مسافر گیری از ایستگاه میانرود تا ایستگاه عدالت در سال آینده و اتمام این خط تا میدان امام حسین(ع) در سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
 
نماینده شورا در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز همچنین در مورد مباحث تأمین مالی پروژه و تأمین واگن، نگهداری و تعمیرات و تامین قطعات یدکی نیز به دقت مذاکرات و کنترل پروژه انجام گردیده، گفت: 
طبق توافقات قرار بر بازگشایی خیابان شهید عابدی ظرف ۲۴ ساعت پس از چند روز تاخیر در اجرا انجام پذیرفت و لوله گذاری و آسفالت انجام و‌ طبق وعده خیابان برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان بازگشایی شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
543 کلیک ها  دوشنبه, 22 آذر 1400 20:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا