برگزاری مانور عملیات زمستانی برای دستیابی به شهری ایمن در شهرداری منطقه 2 شیراز

برگزاری مانور عملیات زمستانی برای دستیابی به شهری ایمن در شهرداری منطقه 2 شیراز
   
برگزاری مانور عملیات زمستانی برای دستیابی به شهری ایمن در شهرداری منطقه 2 شیراز |||| ||||

شهردار منطقه دو شیراز در مانور عملیات زمستانی که امروز برگزار شد ، گفت: در راستای دستیابی به شهری ایمن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش راستین آنلاین غلامرضا شهریاری با بیان این که اقدامات همه جانبه ای برای پیشگیری از بحران در سطح منطقه انجام شده اظهار داشت: عملیات لایروبی جداول و پاکسازی کانال ها در سطح منطقه از مدت ها پیش آغاز شده و در حال پایان است و به موازات آن پروژه های جدید لوله گزاری برای هدایت آب های سطحی هم انجام پذیرفته است.
وی در ادامه افزود: باید در نظر داشت که حادثه خبر نمی کند و علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد. به همین دلیل شهرداری منطقه 2 به استناد ماده یک قانون پیشگیری و مقابله با خطرات سیل مانور عملیات زمستانی را در پارک مروارید برگزار کرد.
این مقام عالی شهرساز در ادامه ضمن بازدید از شرایط و امکانات موجود گفت: به یاری پروردگار درمنطقه 2 برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آمادگی داریم و در زمینه های پیشگیری و کاهش آسیب ها گام های موثری برداشته شده است..
شهریاری در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت شهروندان و همکاری آحاد جامعه بهتر از سال های قبل فصول سرد سال را سپری خواهیم کرد.
بر اساس این گزارش شایان ذکر است مانور عملیاتی ماشین های سبک و سنگین و سایر امکانات موجود در منطقه برای برنامه ریزی در راستای ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان در فصل بارش برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
418 کلیک ها  شنبه, 22 آبان 1400 16:49
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا