• رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز:

ضرورت احیاء بافت های فرسوده و کمتربرخوردار درون شهری شیراز

ضرورت احیاء بافت های فرسوده و کمتربرخوردار درون شهری شیراز
   
ضرورت احیاء بافت های فرسوده و کمتربرخوردار درون شهری شیراز |||| ||||

  رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته شهرداری شیراز در جهت احیای بافت های فرسوده این منطقه اقدامات خوبی را انجام داده است، اظهار کرد: سالن ورزشی و مجتمع تجاری در مراحل نهایی کار قرار دارد و شورای ششم نیز در تلاش است تا با تخصیص بودجه پروژه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد.

به گزارش راستین آنلاین غلامعلی  ترابی در ادامه بازدید از پروژه مجموعه فرهنگی ،ورزشی وخدماتی خیابان کارگر گفت: بدون شک با اجرای پروژه های محرک توسعه در بافت های فرسوده و‌ کم برخوردار و آسیب پذیر از لحاظ اجتماعی، شاهد تحول، رشد توسعه در این بافت ها خواهیم بود و بدین ترتیب خیلی از مسایل و معضلات اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند، مرتفع خواهد شد.
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده درون شهری، آسایش و آرامش را به مردم ساکن در آن هدیه می دهد، تاکید کرد: هم اکنون بافت های فرسوده از لحاظ ایمنی در خطر قرار دارند و با رخ دادن حادثه ای با خسارت های فراوانی مواجه خواهیم شد،بنابراین باید با تخصیص بودجه این بافت ها را احیا نماییم تا مردم ساکن در منطقه در ایمنی قرار گیرند.
مهندس ترابی با اشاره به اینکه احیای بافت های فرسوده جزو اولویت های مهم کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز است، افزود:ازانجاکه ازسوی شهرداری منطقه دودرراستای توسعه وبرخورداری سطح این منطقه ازشهرپروژه های مهم وتاثیرگذاری دردست احداث قرارداردودارای پیوست اجتماعی می باشد.در تلاش هستیم ضمن تامین بودجه تکمیل اینگونه پروژه هادرسطح کانشهرشیراز با تصویب طرح های موضعی و موضوعی و طرح های محرک توسعه شاهد بهسازی این بافت ها باشیم.
وی گفت: بدون شک دغدغه شهروندان، دغدغه اعضای شورای شهر نیز است بنابراین اعضای شورای شهر نیز تلاش می کنند تا در آینده ای نزدیک این بافت ها بازسازی گردد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
175 کلیک ها  شنبه, 22 آبان 1400 09:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا