• توسط دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرک مهدی آباد اجرا شد

برگزاری طرح پویش مهربانی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در شهرک مهدی آباد شیراز

برگزاری طرح پویش مهربانی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در شهرک مهدی آباد شیراز
   
برگزاری طرح پویش مهربانی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در شهرک مهدی آباد شیراز |||| ||||

 مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرک مهدی اباد حجت اباد فرهنگیان و سامان ضمن تبریک فرار رسیدن دهه کرامت گفت : طرح پویش مهربانی با شعار آغاز گر مهربانی و لبخند باش در راستای اجرای برنامه های اعلام شده از سوی معاونت امورآسیبها ومسائل اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در محلات کمتر برخوردار با محوریت پرهیز از خشونت و کنترل خشم اجرا شده است.

به گزارش راستین آنلاین علی اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار راستین انلاین افزود : در این راستا برنامه هایی از قبیل کارگاه های آموزشی در زمینه های پرهیز از خشونت ، فرزند پروری ، حقوق شهروندی در جهت آموزش اهالی محترم محله برگزار شد.

همچنین به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در محله ضمن برگزاری مراسم جشن و تئاتر با محوریت فوق به مناسبت این ایام ، مسابقات متفاوتی از قبیل فوتسال میان تیم محله و تیم کودکان کار اداره پیشگیری و ساماندهی اسیب دیدگاه اجتماعی ، نقاشی ، دراز و نشست برگزار شد.

او در ادامه عنوان کرد :هدف از برگزاری این مراسم ایجاد روحیه خودباوری و نشاط اجتماعی میان اهالی محله بالاخص جوانان و نوجوانان اعلام کرد.

علی اسلامی بیان کرد :  نوجوانان و جوانان با استعداد در سطح محلات کمتر برخوردار وجود دارد که می بایست آنها را در مسیر شکوفایی قرار داد که در این راه همیاری و همکاری دستگاه ها و نهاد های دولتی و حمایتی بی تاثیر نخواهد بود.

همچنین کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از اولویت ها و اهداف مهم در دفاتر تسهیلگری است  که همواره مد نظر قرار گرفته و تیم دفاتر تسهیلگری با تمام توان در این راه بی وقفه با برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های متفاوت به راه خود ادامه داده و خواهد داد .

ورزش، علی الخصوص فوتبال و فوتسال یکی از تفریحات سالم است که اکثر جوانان و نو جوانان به آن علاقه مند هستند که می‌توان از آن در راه آموزش فعالیت های گروهی و تیمی، نشاط اجتماعی و ایجاد روحیه خود باوری استفاده کرد 

محرومیت محدودیت نیست چه بسا کسانی که به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده اند در مناطقی با شرایط سخت توانسته اند استعداد های خود را در مسیر مناسب و صحیح بکار گیرند و امروزه نام آنها در سراسر جهان بر سر زبان هاست پس در هیچ زمانی نباید دست از تلاش و کوشش برداشت و باید در نظر داشت توقف در مسیر اهداف شما را به عقب بازمیگرداند پس همواره به سوی اهداف خود در حرکت باشید ..

 

او در پایان ضمن تشکر از تمامی ادارات و سازمان هایی که در راه برگزاری این مراسم همراهیشان کردند توفیق روز افزون همه عزیزان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری ( مدضله العالی) را از درگاه پروردگار یگانه خواستار شد.

IMG 20210619 WA0055

IMG 20210619 WA0051

IMG 20210619 WA0053

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
742 کلیک ها  شنبه, 29 خرداد 1400 13:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا