• رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

امام خمینی (ره) به رای مردم اعتقاد داشت

امام خمینی (ره) به رای مردم اعتقاد داشت
   
امام خمینی (ره) به رای مردم اعتقاد داشت |||| ||||

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امام خمینی(ره) شناسنامه ملت ایران اسلامی و شخصیت کم نظیر احیاگر اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در آیین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد، بیان کرد: نام امام خمینی (ره) همواره ذهن ملت شریف ایران با مفهوم انقلاب، تحول و اراده یک ملت و عینیت بخشی به یک حرکت عظیم ملت متبادر می‌کند.

او با بیان اینکه امام را باید از سال‌های قبل از آغاز حرکت انقلاب شکوهمند اسلامی شناخت، افزود: در دهه ٣٠ به عنوان مدرس بزرگ و استادی جوان پرور که همگان او را به عنوان استاد برجسته و ممتاز می‌شناختند که حلقه جوانان پرشور را تشکیل داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: امام خمینی(ره) یک فقیه، نو اندیش و یک فیلسوف و حکیم بود و مهمتر از همه یک استاد درجه اول اخلاق بود. 

ادیانی به مسئله ظهور به عنوان یک آرمان آسمانی ملت ایران اشاره کرد و گفت: با قدرت، توانایی، صلابت، استحکام و توسلات امام و عمل انقلابی ایشان در آسمان آرزوهای ملت ایران که انقلاب اسلامی بود ظهور و بروز پیدا کرد.

او ادامه داد: امام(ره) این نظام که متکی بر آرا و خواست مردم بود را تشکیل داد و به رای و انتخاب مردم اعتقاد داشت و مردم نیز ٩٩ درصد به آن آری گفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ٢٨ خرداد نیز اشاره کرد و گفت: دشمن می‌گوید انتخابات اثر ندارد و کمپین نه به جمهوری اسلامی راه انداخته اما به فرموده امام خمینی(ره) همگان باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این مکتب امام است.

ادیانی با تاکید بر اینکه هر یک رأی، موجبات کینه دشمن فراهم می‌شود، عنوان کرد: با حضور در انتخابات، خرمشهر دیگری به وقوع می‌پیوندد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
749 کلیک ها  جمعه, 14 خرداد 1400 10:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا