رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس منصوب شد 

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس منصوب شد 
   
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس منصوب شد  |||| ||||

سید مرتضی آل علی رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس شد. 

 
به گزارش راستین انلاین آیین تکریم و معارفه مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد. 
 
سردار بوعلی فرمانده سپاه استان فارس در مراسم تکریم و معارفه مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: باید طوری عمل کنیم تا فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود.
 
در این مراسم سرگرد پاسدار سید مرتضی آل علی مسئول جدید کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره همه شهدای عزیز و گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید گلگون کفن و سرافراز استان فارس و همچنین شهدای عزیز مدافع سلامت و امنیت امیدواریم خدای منان به یک آیه که ما توفیق و عنایت نماید که در مسیر نورانی شهدای عزیزی که در خون خود رقص عاشقی سر دادند گام برداریم و در راه آن رسالت بزرگ که امامین انقلاب آن را بشارت داد مانیز با قدم های استوار و توأم با ایمان و اقتدار و با توکل خدا و بر شهدا بر گام برداریم .
 
آل علی اظهار داشت: رسالتی دیگر که بر دوش ماست این است که ما باید نسبت به فرهنگ سازی مکتب شهدای عزیز در جامعه می بایست از تمام ظرفیت های فکری و اجرایی نهایت استفاده را ببریم و در فضای فعلی جامعه که جوانان و نوجوانان آماج حملات ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن قرار گرفته اند و الگوهای غربی و بی بند و باری به طرق مختلف فرهنگ سازی می شود را باید بوسیله الگوسازی صحیح و به جا و ترویج هنرمندانه سیره شهدا خنثی سازی نماییم و شهدا را به عنوان الگوهای حقیقی و واقعی تبیین نماییم که این امر مستلزم همیاری و همکاری همه دستگاه های متولی فرهنگ به خصوص آموزش و پرورش و دانشگاه ها می باشد.
 
 
وی در پایان گفت: شهدا از جان خود گذشتند و ما باید از وقتمان بگذریم تاثیر سیره شهدا را زنده نگه داریم که عین شهادت است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1738 کلیک ها  سه شنبه, 11 خرداد 1400 19:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا