سپاه پاسداران دژ مستحکمی درعرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم

سپاه پاسداران دژ مستحکمی درعرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم
   
سپاه پاسداران دژ مستحکمی درعرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم |||| ||||

فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دژ مستحکمی درعرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

به گزارش راستین آنلاین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

در صحنه ایران اسلامی وجود سپاهی مقتدر و آماده بکار که با چشمانی تیز بین و اقتداری مثال زدنی تحت منویات، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) بمانند سدی استوار و نستوه در برابر توطئه‌ها و طمع ورزی‌های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است و این سبز پوشان غیور و طلایه‌داران جهاد و شهادت و اقتدار ایران اسلامی همچون دژ مستحکمی درعرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند، مایه مباهات و افتخارکشور عزیزمان است.

بی‌تردید سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، علمی، تحقیقاتی و... با مدد گرفتن از معنویت، دانش، تخصص و تعهد توفیقات بسیاری را کسب کرده و همدوش با سایر کارکنان نیرو‌های مسلح توانسته قله‌های آزادگی و عزت را یکی پس از دیگری فتح نماید.

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران مملو از صحنه‌هایی است که حضور به موقع این نهاد انقلابی، موجب خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است.

در ادامه وحدت و همدلی بین فرماندهان در نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه بزرگی برای قدرت بازدارندگی کشور است. این هماهنگی و هم‌افزایی دیرین و رو به تزاید، مزیتی غیر‌قابل انکار به شمار می‌رود که باعث اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون توان دفاعی کشور شده است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات فرماندهان و آحاد رزمندگان مخلص این نهاد مقدس و انقلابی در ماه مبارک رمضان اعلام می‌دارد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت رویه، همدلی و اتحاد بی نظیر خود تحت فرماندهی نایب برحق، ولی عصر (عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله العالی)، دست هر متجاوز و توطئه‌گر علیه نظام مقدس ایران اسلامی را قطع خواهد کرد و تا پای جان در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
306 کلیک ها  جمعه, 03 ارديبهشت 1400 13:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا