بازدید بیش از چهارصد هزار گردشگر از مقاصد گردشگری فارس

بازدید بیش از چهارصد هزار گردشگر از مقاصد گردشگری فارس
   
بازدید بیش از چهارصد هزار گردشگر از مقاصد گردشگری فارس |||| ||||

مدیر کل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس در رابطه با اقدامات ستاد خدمات سفر و مسافران نوروزی، مطرح کرد: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، تاکید موکد و مکرر و درخواست ما از هموطنان به مسافرت ننمودن مخصوصا به استان فارس و شهر شیراز است.

 
به گزارش راستین آنلاین سید مجتبی علوی ادامه داد: تعطیلی تمامی کمپینگ های شهرداری در سطح استان و ممنوع بودن نصب و برپایی چادرهای مسافرتی و همچنین تعطیلی ستاد اسکان آموزش و پرورش و عدم پذیرش مسافر و اسکان در مدارس از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده به منظور تحقق این تصمیم است.
 
مدیر کل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس با تاکید بر توجه مسافران به گردشگری مسئولانه افزود: در صورت ضرورت سفر نیز گردشگری مسئولانه می تواند با حفظ تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی وحتی الامکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند هواپیما و قطار واتوبوس با مشخص نمودن مکان اقامت در شهر مقصد آن هم فقط در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مانند هتل ها و مسافرخانه ها انجام گیرد.
 
علوی اضافه کرد: در صورت تمایل همشهریان عزیز و مسافران محترم به بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری نیز خواهشمندیم از قبل بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه نموده و با حضور در مکان و زمان مورد نظر و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مانند رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمع بازدید خود را انجام دهند.
 
این مقام مسئول نسبت به حجم گردشگران که به صورت مسئولانه سفر کرده اند، گفت: تعداد مسافران که در قالب سفرهای مسئولانه به استان فارس سفر نموده اند تا تاریخ چهارم فروردین بیش از ۳۳۰۰۰ نفر است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد بازدید کنندگان از مراکز تاریخی و تفریحی تا روز چهارم فروردین بیش از ۴۰۰هزار نفر بوده است .
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
390 کلیک ها  پنج شنبه, 05 فروردين 1400 14:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا