• رئیس شورای اسلامی شهر شیراز :

بسیاری از مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی هستند /شورا در انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای رفع آنها، کوتاهی نخواهد کرد

بسیاری از مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی هستند /شورا در انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای رفع آنها، کوتاهی نخواهد کرد
   
بسیاری از مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی هستند /شورا در انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای رفع آنها، کوتاهی نخواهد کرد |||| ||||

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز وعده داد که مشکلات شهروندان محلات مختلف را با دعوت از مقامات دستگاه‌های اجرایی در شورا، پیگیری خواهد کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید عبدالرزاق موسوی که برای رسیدگی به مسائل شهرک برف فروشان در جمع اهالی این منطقه حاضر شد، تصریح کرد: همه به خوبی واقف هستند که مشکلات، متعلق به گروه یا منطقه‌ی خاصی نیست و حتی برخی شهروندان در مناطق دیگر مصائب مضاعفی دارند که البته برای هیچ کس پذیرفتنی نیست.
 
وی با یادآوری اینکه بسیاری از مطالبات مردم از شورا و شهرداری در حوزه اختیارات و وظایف این دو نهاد نیست، تأکید کرد: دولت و دستگاه‌های اجرایی وابسته به آن مکلف‌اند که مشکلات عموم مردم را احصا و رفع کنند.
 
موسوی در عین حال با اشاره به نقش شورای شهر در پیگیری مشکلات مردم و تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای هماهنگی و حل آن‌ها، گفت: شهروندان بدانند که شورا در انعکاس مشکلات تمام مناطق شیراز و پیگیری برای حل آنها، کوتاهی نخواهد کرد.
 
به گفته رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و بر اساس اظهارات اهالی شهرک برف‌فروشان، عمده مشکلات مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان دولتی ازجمله آب، برق و گاز است و بخش دیگری هم مربوط به شهرداری، نیروی انتظامی و سایر نهادهای غیردولتی.
موسوی در پایان وعده داد که ظرف روزهای آینده، با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهر و نمایندگانی از اهالی شهرک برف فروشان، جلسه مشترکی در شورا برگزار خواهد شد تا راهکارهای حل مشکلات این محدوده بررسی و پیگیری شود.
 
برخی شرکت‌های خدمات‌رسان در ارائه خدمات مطلوب به اهالی شهرک برف‌فروشان موفق عمل نکرده‌اند
 
همچنین «نوذر امامی»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر این شورا در شهرداری منطقه ده، با تأکید بر ضرورت حل مشکلات این شهروندان، اضافه کرد: برخی شرکت‌های خدمات‌رسان در حالی موفق به ارائه خدمات مطلوب به شهرک برف‌فروشان نشده‌اند که در مواردی عملیات عمرانی آنها نیز به صورت ناقص یا غیراصولی انجام شده و به زیرساخت‌های شهرداری در این منطقه آسیب وارد کرده است.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی همچنین درباره اظهارات اهالی برف‌فروشان در خصوص اثر منفی نشر اکاذیب پیرامون گسل و خطرات زمین‌لرزه در این محدوده، گفت: ما در شورای شهر این موضوع را در جلسات متعددی با حضور متخصصان و مقامات مسؤول بررسی و نتایج بررسی‌های خود را اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.
امامی با درخواست از عموم شهروندان برای دامن نزدن به اظهارات غیرکارشناسی، افزود: شهروندان باید بدانند که شهرداری با بررسی مقررات شهرسازی و اعلام مرکز زمین‌شناسی جنوب، مجوز ساختمان‌سازی می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: در مورد ساخت و ساز در جوار بزرگراه حسینی‌الهاشمی، کارشناسان آزمایش‌های ژئوفیزیک، ژئوتکنیک و ژئوالکتریک را انجام می‌دهند تا بر اساس تراکنش و سطح اشغال آن خانه‌سازی صورت گیرد.
 
گفتنی است در ابتدای این بازدید نمایندگانی از اهالی شهرک برف‌فروشان مشکلات خود را تشریح کردند.
 
عدم تکمیل زیرساخت‌های آب شرب، گاز شهری، روشنایی معابر، مسیرهای دسترسی، حمل‌ونقل عمومی، تأمین امنیت عمومی با استقرار نیروی انتظامی و برنامه گشت‌زنی در شهرک و همچنین نشر شایعات پیرامون گسل و خطرات زلزله؛ ازجمله مشکلاتی بود که ساکنان شهرک برف‌فروشان خواستار پیگیری آنها از سوی اعضای شورا شدند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
369 کلیک ها  شنبه, 11 بهمن 1399 13:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا