مساجد و اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز، تعمیر و مرمت می‌شوند

مساجد و اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز، تعمیر و مرمت می‌شوند
   
مساجد و اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز، تعمیر و مرمت می‌شوند |||| ||||

با تصمیم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز و اختصاص بودجه عمرانی لازم، مساجد و اماکن تاریخی فرهنگی واقع در منطقه هشت شیراز، تعمیر و مرمت می‌شوند.

به گزارش راستین آنلاین  رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیر و مرمت مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار لازم در بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مقرر شد با تنظیم تفاهم نامه همکاری با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقات و امور خیریه استان و بر حسب صورت وضعیت تعمیراتی، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی اولویت دار در منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری، تعمیر و مرمت شوند.
 
 
سید احمدرضا دستغیب،با اشاره به تبصره هشت ذیل بند الف ماده سه آیین نامه اجرایی جشنواره شهروند برگزیده، گفت؛ پیرو معرفی و ارائه رزومه علمی و مدیریتی تعدادی از اساتید دانشگاه ها از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دو نفر از اعضای هیئت علمی شورای برنامه‌ریزی "جشنواره شهروند برگزیده" برای انتخاب شهروند فعال و مشارکت جو در سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.
 
وی افزود: سرکار خانم دکتر محبوبه البرزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز و سرکار خانم ماریا کازرونی مدرس موسسه آموزش عالی هنر شیراز، توسط اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا برای عضویت در شورای برنامه‌ریزی جشنواره شهروند برگزیده انتخاب شدند.
 
دستغیب افزود: در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر پیشنهاد مساعدت به تیم های ورزشی مطرح که به منظور بررسی و اظهار نظر به کمیته ورزش شورا ارجاع شد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به تقاضای اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر معرفی نماینده کمیسیون برای حضور در جلسات کمیته های تخصصی امور جوانان ادامه داد: بر حسب تخصص و مسولیت آقایان دکتر مقیمی رییس کمیته ورزش و دکتر ناصری رییس کمیته اجتماعی انتخاب و معرفی شدند.
 
وی اضافه کرد: به منظور تعیین تکلیف مصوبه خانه های اسباب بازی موضوع برای بررسی و اظهار نظر به کمیته اجتماعی شورا ارجاع شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
823 کلیک ها  چهارشنبه, 01 بهمن 1399 15:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا