بسیجی ها دلباخته حقند و ما دلباخته بسیجی

بسیج مدرسه عشق است و اگر کسی عاشق نشود نمی‌تواند وارد این مدرسه شود. 

 به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول خسروبیگ با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که می فرمایند بسیج لشکر مخلص خداست گفت: اگر یک شخص بسیجی مخلص بشود و کار هایش را با اخلاص انجام بدهد یعنی توانسته درجاتی را از قرب به سوی خدا وند بپیماید. 

 

او با اشاره به اینکه کسی می‌تواند بسیجی باشد که به درجه ای از خود گذشتگی و ایثار برسد، افزود : بسیج مدرسه عشق است و اگر کسی عاشق نشود نمی‌تواند وارد این مدرسه شود. 

 

چرا که بسیجی باید اول عاشق شود، عاشق خدا، اهل بیت، عاشق حیثیت، آبرو، مقام و منزلت کشورش تا بتواند وارد این مدرسه عشق شود. 

 

عضو بسیج اساتید استان فارس همچنین با بیان اینکه بی دلیل نیست که انسان های بزرگی همچون امام راحل و مقام معظم رهبری خود را بسیجی می دانند تصریح کرد : این از بزرگی امام راحل بوده که حتی گاها شنیده شده خود را کمتر از یک بسیجی قلمداد می‌کردند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین خسروبیگ اظهار کرد :ما با مراجعه به صحیفه نورامام ، سخنان و فرمایشات ایشان و با یک دور اندیشی قوی نسبت به بسیج در می‌یابیم که بسیج و بسیجی چیست و کيست. 

 

 

او ادامه داد :روز بسیج روز تحقق آرمان ها، ایده ها، عقیده های والای امام راحل، همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری و پیمودن راه شهدای بزرگوار و ایثارگران عزیز است.

 

خسروبیگ ضمن اینکه روز بسیج نشان از بیعت با کاشته های امام و برداشت های شهدا است، عنوان کرد :روز بسیج نشان از بیعت مجدد با مقام ولایت و تدوین کننده آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

عضو بسیج اساتید استان فارس اضافه کرد :امروز با گذشت بیش از 40 سال از جمهوری اسلامی ایران تمام ملت ایران اعم از اداری، غیر اداری، سازمان ها و نهاد ها بسیجی هستند، یعنی ما بیش از 80 میلیون بسیجی داریم، همانطور که امام راحل گفته بودند 

لشکر بیست میلیونی یعنی تمام ایران بسیجی اند. 

 

این استاد دانشگاه اظهار کرد : بسیجی امروز هم همان فرمایش امام راحل است چرا که حضرت آیت الله خامنه ای این نکته را به صورت واضح بیان می‌کنند، که همه بسیجی هستند. 

 

پس اگر در دانشگاه ها بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی است مبنا و معنایش این است که ما باید مصداقا عمل بکنیم و مفهوما به آنچه که رهبران ما فرمودن عامل باشیم. 

 

 

او با اشاره به اینکه لباس بسیجی مقدس ترین لباس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد :باید تا آنجا که می‌توانیم درایی لباس بسیجی، که لباسی مقدس است از مملکت، ملت خود به عنوان ناموس شرعی و عرفی دفاع کنیم و به عالمیان بفهمانیم که ما همچنان سربازان امام هستیم و تا پای جان ایستاده ایم. 

 

 

 

 بسیجی ها دلباخته حقند و ما دلباخته بسیجی هستیم

 

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2182 کلیک ها  دوشنبه, 03 آذر 1399 21:59
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا