تلاش برای افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان در سفر هیئت دولت به فارس

تلاش برای افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان در سفر هیئت دولت به فارس
   
تلاش برای افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان در سفر هیئت دولت به فارس |||| ||||

  استاندار فارس ایمنی سفر و حفاظت از سلامت شهروندان را شرط اصلی برای افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان ذکر و ابراز امیدواری کرد که این پروژه در سفر دوم هیئت دولت، افتتاح شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه سوم تیر در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز-اصفهان که با حضور سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع انجام شد، به خبرنگاران گفت: علت تاخیر در افتتاح این پروژه مهم، رعایت خط قرمز حفاظت از سلامت و ایمنی مردم و بهره‌برداران بوده است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که یک کار بی نظیر بوده است و امیدواریم باقمیمانده اعتبار مورد نیاز هم با توجه به قول مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور و وزرای محترم راه و شهرسازی و دفاع تامین شود.

ایمانیه خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان از کمیته مولدسازی اعتبار گرفتیم که می‌تواند قسمت عمده‌ای از نیاز ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۶ قطعه نخست آزادراه شیراز-اصفهان را تامین کند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد که همه تلاش‌ها در مسیری معطوف است که آزادراه شیراز-اصفهان همزمان با دومین سفر هیئت دولت به این استان، افتتاح شده و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شود.

 هنوز زمان دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس مشخص نشده است.

سال گذشته تلاش‌هایی برای افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان انجام و وعده‌هایی از سوی برخی مسئولان مبنی بر انجام این مهم برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، داده شده بود اما با مخالفت جدی برخی نمایندگان مجلس و مسئولان استانی، این وعده عملیاتی نشد.

انتهای پیام /  108
106 کلیک ها  یکشنبه, 04 تیر 1402 10:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا