انعقاد ۱۲۰ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سپیدان

  در سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی این شهرستان بررسی شد. در نشست استاندار فارس با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان سپیدان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد مشکلات شهرک‌های صنعتی همایجان، شهید جاویدی و سپیدان ۳مطرح و در خصوص رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

در این جلسه در خصوص تکمیل خط انتقال برق شهرک صنعتی همایجان و ناحیه شهید جاویدی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت توزیع برق شیراز، ایجاد راه دسترسی استاندارد ناحیه صنعتی سپیدان ۳ با همکاری اداره کل راه و شهرسازی فارس، اصلاح و بازسازی راه دسترسی ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان و جانمایی و احداث ایستگاه تقویت فشار گاز شهرک سپیدان ۳با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت گاز فارس تصمیم گیری شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه گفت: در شهرستان سپیدان سه شهرک صنعتی دولتی و دو شهرک صنعتی غیر دولتی مشغول به فعالیت هستند که این شهرک‌ها بستر مناسبی برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه ۱۲۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی دولتی شهرستان منعقد شده است گفت: در قالب این قرارداد‌ها ۴۸هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

او تصریح کرد: تاکنون ۵۱ واحدصنعتی با اشتغال افزون بر ۹۰۰نفر نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در شهرک‌های صنعتی همایجان، سپیدان۳ و شهید جاویدی ظرفیت استقرار ۱۹۹واحد با پیش بینی اشتغال ۱۸۰۰نفر فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رئیس سازمان صمت فارس و مدیر عامل شرکت گاز فارس در راستای بررسی و رفع مشکلات واحد‌های صنعتی از واحدصنعتی فراوری موادغذایی و تولید پوره سیب، شیره خرما و انواع لواشک، در شهرک صنعتی سپیدان۳ بازدید و مشکلات این واحد صنعتی را بررسی کردند.

 این واحد صنعتی که تاکنون برای ساخت و راه اندازی آن بیش از ۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و در فاز‌های توسعه میزان سرمایه گذاری آن به ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید، در صورت تامین گاز آماده بهره برداری و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس در این بازدید برای تامین گاز مورد نیاز و اتصال گاز به این واحد، قول مساعد داد.

همچنین همزمان با سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این میز خدمت به درخواست‌های سرمایه گذاران و صنعتگران رسیدگی کرد.

انتهای پیام /  108
364 کلیک ها  شنبه, 16 ارديبهشت 1402 08:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا