اتوبوس های شهری که ویروس در آن جایی ندارد

اتوبوس های شهری که ویروس در آن جایی ندارد
   
اتوبوس های شهری که ویروس در آن جایی ندارد |||| ||||

مدیرعامل گروه خودروسازی «بهمن» گفت: اتوبوس های شهری این گروه خودروسازی سیستم تهویه هوا دارد و ویروس را در فضای اتوبوس از بین می برد و امیدواریم با شهرداری شیراز همکاری داشته باشیم.

بیوک علی مرادلو، در نشست خبری با خبرنگاران در نوزدهمین نمایشگاه خودروی سبک و سنگین در نمایشگاه بین المللی فارس گفت: شرکت خودروسازی بهمن به عنوان شرکت بورسی و فعال در صنعت خودرو دارای سابقه ۷۰ ساله در فعالیت خود است.

 

مدیرعامل گروه خودروسازی «بهمن» افزود: شرکت ایسوزو در بخش اجرایی را داریم در بخش سواری در سگمنت پریمیوم و بالاترین سطح فعالیت داریم و امسال هدفگذاری ۵۰ هزار خودرو را کرده ایم و در خودروهای دیزلی در کامیون های سبک چندین سال است لیدر بازار هستیم و با محصولات ایسوزو وارد بازار شدیم و پارسال ۲ محصول کامیونت جدید وارد بازار کردیم.

 

وی اضافه کرد: جهش خوبی در حوزه اشتغال کشور داشته ایم و یک هزار نفر اخیرا به مجموعه بهمن دیزل افزوده شده اند.

 

مرادلو تاکید کرد: در بخش نوسازی و بازسازی سیستم حمل و نقل کشور، بهمن دیزل اقدامات مطلوبی به انجام رسانده است و خوردرو های «بی آر تی» از محصولات ماست.

 

وی ادامه داد: محصولات ما نسبت به خودروهای موجود در بازار دارای آپشن های مطلوبی است و تفاهم نامه ۹۰۰ دستگاهی برای اتوبوس با شهرداری تبریز داشته ایم و اتوبوس های شهری گروه «بهمن» سیستم تهویه هوا دارد و ویروس را در فضای اتوبوس از بین می برد و امیدواریم با شهرداری شیراز همکاری داشته باشیم.

 

مرادلو اضافه کرد: برنامه گسترده ای برای حمل و نقل مسافر شهری و برون شهری داریم و مجموعه ایران دوچرخ ما با نام قدیمی «یاماها» شناخته می شود که امیدواریم امسال موتورسیکلت برقی و دارای سیستم کاملا جدید و با قیمت مناسب را بتوانیم به بازار عرضه کنیم.

 

وی گفت: مصرف سوخت خودروها برای ما در اولویت قرار دارد و در بخش سواری و کامیون، خودروهای ما تفاوت قیمت با سایر خودروها دارند زیرا معتقدیم باید قدرت خرید در صنعت خودروسازی مورد توجه قرار بگیرد.

 

مرادلو اعلام کرد: ۲۵ هزار نفر مستقیم در خودروسازی بهمن مشغول به کار هستند و امیدواریم قابلیت هایمان را به شهر شیراز انتقال دهیم.

 

وی ادامه داد: کرامت مشتریان برای ما بسیار مهم است و تمهیدات مرکزی ما در تهران از برنامه خاصی برخوردار است و مشاوره و تحویل خودرو و … با نظم و برنامه و با اپلیکشن های مناسب به مشتریان ارائه می شود.

 

محمد ضرابیان، نیز در این نشست گفت: تلاش ما تولید محصولات در شان مردم است و ۲ خودروی جدید بهمن موتور در این نمایشگاه رونمایی شده است.

 

مدیرعامل بهمن موتور و عضو هیئت مدیره خودروسازی بهمن افزود: مهمترین ویژگی محصولات ما قیمت ارزنده آنهاست و نحوه قیمت گذاری محصولات مطلوب و عادلانه است.

 

وی اضافه کرد: شرایط خاصی در حوزه سواری برای فروش نداریم و از طریق سامانه انجام می شود و در حوزه وانت همواره شرایط فروش اقساطی را داشتیم و تسهیلات برای خریداران در نظر گرفته می شود و برای خودروهای سنگین، سرویس خوب به مشتری می دهیم و واحدی به نام مرکز رضایت و خشنودی مشتریان راه اندازی کرده ایم.

 ضرابیان اعلام کرد: محصول جدید با نام خانواده Respect با پایین ترین قیمت به بازار عرضه خواهد شد و تجربه قیمت گذاری محصولات بهمن همیشه منصفانه تر و منطقی تر بوده است.


وی افزود: روش فروش ما مطابق قانون حمایت از مصرف کننده خودرو است و فروش از طریق روش های اینترنتی ۲۰ درصد الزام برای خوروساز است و در زمان ثبت نام و ورود ۲۰ هزار نفر، یک هزار نفر موفق به ثبت نام می شوند و مطابق قانون حداقل ها را برای عرضه ویژه اینترنتی رعایت کردیم و هیچ کارگزاری با کد نمایندگی امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند.
ضرابیان گفت: عرضه Respect را در تابستان خواهیم داشت و اکنون در مرحله آزمایش است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
380 کلیک ها  پنج شنبه, 23 تیر 1401 12:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا