• مدیرعامل توزیع برق شیراز:

صنعت برق کنار در صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار دارد

صنعت برق کنار در صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار دارد
   
صنعت برق کنار در صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار دارد |||| ||||

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری، تاکید کرد که صنعت برق، همواره در کنار صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار داشته است.

محمدرضا سلاحی که چهارشنبه ۱۳ بهمن در راس هیئتی متشکل از مدیران توزیع برق شیراز و با پیگیری سازمان بسیج مهندسین در جمع شماری از صنعتگران حاضر شده بود، گفت: رسالت سازمانی این شرکت، رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است.

سلاحی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همواره، همراهی خود با فعالان تولید و صنعتگران را در عمل اثبات کرده و در راستای مانع زدای از مسیر رشد تولید، همکاری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد از مصرف سالانه انرژی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به بخش صنعت اختصاص دارد، از همراهی صنایع در مدیریت بار طی ایام افزایش مصرف انرژی برق، قدردانی کرد.

برپایه این گزارش، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، هیئتی متشکل از مدیران شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج مهندسین، به نشانه همراهی در رفع موانع تولید، از چند مرکز صنعتی در شهرستان شیراز بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در حال توسعه، برای تسریع در مراحل اجرایی افزایش قدرت انشعاب مورد درخواست این واحد تولیدی، تاکیدات لازم را مد نظر قرار داد.

سلاحی با توجه به نقش تسهیل گر سازمان بسیج مهندسین در پیگیری و حل مشکلات صنعتگران گفت: در چند ماه اخیر نصب انشعابات ۱۰۷ واحد صنعتی و رفع عیب ۱۶۰ نقطه سیستم روشنایی معابر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد که با همکاری سازمان بسیج مهندسین ارتباط و تعامل با صنعتگران و رفع موانع با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
353 کلیک ها  چهارشنبه, 13 بهمن 1400 11:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا