با ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک رفاه مشتریان را افزایش می دهیم

با ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک رفاه مشتریان را افزایش می دهیم
   
با ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک رفاه مشتریان را افزایش می دهیم |||| ||||

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع روسا و معاونان شعب و دوایر ستادی استان خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، از برنامه های مدون بانک برای گسترش این حوزه خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سعید شمسی نژاد از عزم جدی بانک برای گسترش خدمات الکترونیک خبر داد و بر اهمیت این حوزه در ایجاد رفاه بیشتر برای مردم و کاهش شلوغی شعب تاکید کرد.

 

او با اشاره به فضای محدود شعب و تعداد زیاد مشتریان بیان داشت: تنها راه حل این مشکل بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات بانکداری الکترونیک است تا مشتریان بتوانند امور مالی و بانکی خود را از راه دور انجام داده و به شعب مراجعه نکنند.

 

شمسی نژاد  افزود: باید جذابیت را در بخش بانکداری الکترونیک افزایش داد تا مشتریان برای استفاده از این بستر ترغیب شوند. تخصیص امتیاز بیشتر در هنگام اخذ تسهیلات برای این دسته از افراد می تواند یکی از روش های ایجاد جذابیت باشد.

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: باید برای بسیاری از امورات مشتریان از جمله ارائه اسناد ضمانتی به بانک، راهکارهایی گنجانده شود تا زمینه را برای بهترین و بیشترین خدمت فراهم کنیم.

 

 شمسی نژاد با اشاره به افزایش روز افزون مشتریان بانک و لزوم ارائه خدمات مناسب به آن ها عنوان کرد: گسترش بخش انفورماتیک بانک با جذب نیروهای متخصص در این زمینه در دستور کار قرار دارد و امید داریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقاتی بسیار خوب در بخش خدمات الکترونیک بانک باشیم.

 

ماموریت این بانک، حمایت از افراد کم برخوردار جامعه است
 
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سخنان خود با ترسیم نقشه راه بانک قرض الحسنه مهر ایران، ماموریت بانک را پوشش نیاز افراد ضعیف جامعه و حمایت از آن ها دانست .

 

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد از افراد جامعه را قشر ضعیف تشکیل می دهد، گفت: بخشی از افراد جامعه در فقر مطلق هستند و قادر به هیچگونه سپرده گذاری در بانک نیستند که ما تلاش کرده ایم تا نیاز این گروه از افراد را از طریق تسهیلات تکلیفی پوشش دهیم.

 

وی با اشاره به مشکلات این قشر بیان داشت: همکاران ما باید با درک شرایط سخت این افراد در مواجهه با آن ها با متانت و صبوری رفتار کنند و از هیچ تلاشی برای کمک به آن ها دریغ نورزند.

 

شمسی نژاد تلاش و همت همکاران را در ارائه خدمت به مشتریان قابل ستایش دانست و گفت: برکات قرض الحسنه به یمن زحمات همکاران و نیت خدایی آن ها روز به روز بیشتر شده و این موضوع موجب ایجاد توقع در میان مردم و مسئولین شده است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم با استفاده از این اعتماد و اعتقادی که به قرض الحسنه به وجود آمده است در جهت افزایش مبلغ تسهیلات و تحکیم جایگاه بانک استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران لازمه ادامه روند مثبت بانک را، در جذب منابع جدید دانست و عنوان کرد: جذب منابع باید در تمامی سطوح بانک اتفاق افتد و می بایست مدیران ارشد و کارکنان هر کدام نقش خودشان را در این موضوع ایفا کنند.
https://qmb.ir/R-OPuwTob
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
56 کلیک ها  شنبه, 25 دی 1400 19:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا