تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می‌شود

تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می‌شود
   
تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می‌شود |||| ||||

شهردار شیراز گفت: به زودی، احداث تونل دوقلو شهیدان خادم صادق در پروژه بزرگراه شهید سلیمانی آغازخواهد شد.

سید احسان اصنافی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی در جمع اهالی شهرک محمودیه گفت: پس از رفع مشکل اهالی محمودیه، عملیات احداث تونل‌های جدید به طول‌های 360 و 120 متر، به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از شهرداری شیراز، اصنافی گفت: این تونل دوقلو، به جای ترانشه برداری، که به دلیل جنس خاک کوهستان شمالی شیراز و سابقه رانش در این ناحیه، نا ایمن خواهد بود، احداث می‌شود.

وی به نقش موثری که این بزرگراه در بهبود ترافیک شرقی-غربی و کاهش تردد خودروها در معابر موازی آن مانند میدان دانشجو، بلوار شهید چمران، تقاطع بصیرت(معالی آباد) و میدان صنایع ایفا می‌کند، بر رفع مشکلات تملک پروژه و مشکلات اهالی مانند چاه آب این شهرک که در حاشیه کارگاه پروژه و محل ساخت تونل‌های جدید قرار دارد، تاکید کرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پیمانکار این پروژه توانمند است و قطعاً با رفع موانع، کار را با سرعت و دقت پیش خواهد برد، به تقاطع غیرهمسطح جام جم-جمهوری اسلامی که اخیرا عملیات اجرایی آن شروع شد، اشاره و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم اجرای بزرگراه شهید سلیمانی تا پایان سال آینده نقش کلیدی در انتقال ترافیک و کاهش تردد از معابر غیر شریانی ایفا کند. 

او همچنین در بازدید از تونل‌های دوقلوی شهید دادالله جمشیدی(نیایش) که در میانه راه عملیات اجرایی است و بخش‌های دیگر پروژه، دستورات لازم را در تسریع و کیفیت کار صادر کرد.

به گفته شهردار شیراز، تونل شمالی آن ۱۲۰ متر که کاملا حفاری شده و در حال لاینیگ است و تونل جنوبی ۱۰۲ متر است که در حال حفاری است.

پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی به طول شش و نیم کیلومتر در شمال شیراز حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهدای انقلاب و تقاطع غیرهمسطح شهدای گمنام در حال ساخت است و رینگ ترافیکی از تقاطع غیرهمسطح شهدای جهاد و بلوار جمهوری اسلامی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
505 کلیک ها  یکشنبه, 09 آبان 1400 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا