تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی برای جلب سرمایه‌گذاران در شیراز

تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی برای جلب سرمایه‌گذاران در شیراز
   
تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی برای جلب سرمایه‌گذاران در شیراز |||| ||||

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز یکشنبه ۱۴ شهریور در پنجمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری گفت : یکی از مهمترین ضرورت‌ها، تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی برای جلب سرمایه‌گذاران است.

به گزارش راستین آنلاین محمدتقی تذروی  در این جلسه  که با دو دستور کار برگزار شد، به ارائه گزارش پروژه‌های اوراق مشارکت شهرداری شیراز پرداخت .

او  بیان کرد : باید  سرمایه گذاران را برای حضور در شیراز تشویق کنبم .

تذروی پیرامون رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت، عنوان کرد: کارگروهی متشکل از همه معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط با پروژه‌های اوراق مشارکت تشکیل خواهد شد و ظرف مدت ۲ هفته مدلی برای رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت تهیه ارائه خواهد شد.

به گفته تذروی، مدل ارائه شده پس از طرح در کمیسیون و صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، جهت پیگیری و اقدام به شهرداری شیراز ارسال خواهد شد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک ۵۸۰ هکتاری دراک، عنوان کرد: طرح جامع پارک دراک باید تعیین تکلیف شده، مشکلات زیرساختی پروژه حل گردیده و پیوست‌های موردنیاز از جمله فرهنگی، زیست محیطی، ترافیکی، اقتصادی و تامین انرژی آن تهیه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد که برای بررسی هرچه بیشتر و بهتر پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک ۵۸۰ هکتاری دراک، بازدیدی با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز از این پارک انجام خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
378 کلیک ها  یکشنبه, 14 شهریور 1400 14:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا