پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فارس تا پایان تابستان

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فارس تا پایان تابستان
   
پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فارس تا پایان تابستان |||| ||||

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان فارس تا پایان مرداد ماه در صورت تغییر نکردن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبرداد.

 

به گزارش راستین آنلاین به نقل از  صدا و سیما، حسن نوروزی نوید داد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان فارس تا پایان مرداد ماه در صورت تغییر نکردن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پرداخت می‌شود و در غیر این صورت مطالبات بازنشستگان بابت پاداش پایان خدمت شان تا شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: این پرداخت، بر اساس نامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، مربوط به آن دسته از کارکنان دولت است که سال ۹۹ بازنشسته شده اند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: در تلاش برای تأمین و پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد تا پایان تابستان امسال هستیم.

 

نوروزی تصریح کرد: البته این پرداخت شامل مانده مرخصی بازنشستگان نمی‌شود و پرداخت این قسمت از مطالبات در آینده پیگیری خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیان این که پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸، مرداد ماه پارسال انجام شد، اظهارداشت: پرداخت مطالبات امسال بازنشستگان همچون سال گذشته از محل اعتبارات هزینه‌ای استان فارس تامین خواهد شد.

 

وی گفت: مطالبات بازنشستگان از محل پاداش پایان خدمت ۵۲ میلیارد تومان است که متعلق به ۳۲۰ نفر از کارکنان دولت در فارس است که سال گذشته بازنشسته شده و تابع قانون بودجه نظام بودجه استانی بودند.

 

نوروزی پیش بینی کرد: همزمان با پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در پایان مرداد ماه پاداش پایان خدمت این بازنشستگان نیز از محل اعتبارات هزینه‌ای فارس پرداخت شود و مطالبات آن‌ها از محل مانده مرخصی سنوات خدمتی نیز در آینده پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات هزینه‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای فارس از ۷۵۸ میلیارد تومان در سال گذشته به هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، مطالبات بازنشستگان سال ۹۸ از محل مانده مرخصی شان پرداخت خواهد شد و احتمالاً این مطالبات مربوط به بازنشستگان سال ۹۹ نیز تا پایان سال جاری و یا نهایتاً تا تابستان سال آینده پرداخت می‌شود.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
382 کلیک ها  شنبه, 16 مرداد 1400 19:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا