صرفه جویی 71 مگاواتی انرژی برق در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

صرفه جویی 71 مگاواتی انرژی برق در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
   
صرفه جویی 71 مگاواتی انرژی برق در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب |||| ||||

مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از صرفه جویی 71 مگاواتی انرژی برق در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب خبر داد .


به گزارش  راستین انلاین علی عبداله نژاد مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجموعه های صنعتی در جهت کاهش مصرف برق ، واحد انرژی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اقدام به کاهش جریان خط تولید و تغییر ساعت کارگاههای تولیدی و انتقال به بعد از پیک بار کرد.


وی افزود:ازآنجائیکه یکی از مولفه های مهم انرژی در صنعت آلومینیوم ،برق می باشد ودر حالیکه مجتمع آلومینیوم جنوب برای دست یابی به حجم تولید 200 هزارتن و رسیدن به 350 مگاوات انرژی برق آمادگی کامل د اشت ، شرایط ویژه کشور و مشکلات مردم بخصوص در مناطق جنوبی بر آن شدیم تا با تاخیردر راه اندازی این بخش ها مجموعا به میزان 39 مگاوات ساعت انرژی ذخیره و صرفه جویی کنیم.


عبداله نژاد خاطرنشان کرد:در روند این صرفه جویی راه اندازی سایر بخش ها به بعد از عبور بحران برق کشورموکول گردیده است.


مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ادامه داد:با مدیریت پیک بار در بخش های تولیدی و اعمال خاموشی واحدهای اداری این مجتمع و استفاده از انرژی ها تجدید پذیر در سیستم روشنایی سایت، توانستیم مصرف 317 مگاواتی اواسط خردادماه را به 285 مگاوات کاهش داده و میزان 32 مگاوات با شبکه برق رسانی کشور همکاری نماییم که مجموعا باعث صرفه جویی 71 مگاواتی خواهد گردید.


 عبداله نژاد تصریح کرد:پرسنل و مجموعه های فنی آموزش دیده جهت مدیریت نوسانات شدید در شبکه برق سازماندهی شده و آمادگی کامل جهت مقابله با شرایط اضطراری را خواهند داشت .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
306 کلیک ها  سه شنبه, 22 تیر 1400 11:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا