دارندگان سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام فقط تا 27 دی ماه سال جاری مهلت دارند

نماینده وزیر اقتصاد در استان و مدیرکل امور اقتصادی دارایی فارس با توجه به اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، زمان برگزاری مجمع عمومی و فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس را روز شنبه مورخ 27 دی ماه سال جاری تعیین کرده است، گفت :لذا آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت استان فارس تاریخ مذکور است. 

 
به گزارش راستین آنلاین بابک دائی افزود : بنابراین سهامداران استان فارسی کمتر از 10 روز فرصت خواهند داشت در سامانه سجام ثبت نام کنند. 
 
او در ادامه اظهار کرد: برای شرکت در انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان داشتن کد بورسی و ثبت نام در سجام الزامی است لذا افرادی که ثبت نام نکرده باشند قانوناً اجازه شرکت در مجمع عمومی و فوق العاده که به صورت الکترونیکی برگزار می‌گردد را نخواهند داشت. 
 
دائی اضافه کرد : خوشبختانه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار درگاه‌ها و مراکز متعدد کارگزاریها و شعب منتخب بانکی( اینترنتی و حضوری) به صورت رایگان برای ثبت نام و احراز هویت سهامداران عدالت پیش بینی شده است که فهرست کامل این درگاه‌ها و مراکز بر روی وبسایت این اداره‌کل به آدرس fa.mefa.ir و همچنین سایت سجام قرارگرفته ‌است.
 
  نماینده وزیر اقتصاد در استان در ادامه سخنان خود از کلیه دارندگان روش غیرمستقیم سهام عدالت استان که تا کنون ثبت نام نکرده اند، خواست هر چه سریعتر در این فرصت کوتاه باقیمانده تا روز شنبه مورخ 27 دی ماه نسبت به ثبت نام در سامانه سجام به آدرسsejam.ir اقدام نمایند تا بتوانند از کلیه حقوق قانونی مالکیت سهام عدالت و مزایای آن نظیر خرید و فروش و دریافت سود سالیانه بهره‌مند گردند. 
او اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری مردم شریف و فهیم استان فارس در انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در روز 27 دی ماه، افرادی متعهد، متخصص، توانمند، پاکدست و باتجربه، برای عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری فارس انتخاب گردند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
476 کلیک ها  پنج شنبه, 18 دی 1399 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا